Kish.nl

Goed. Goeie service

Frans van Doorn

Uitgebreide keus, snelle service

Leysen Jef

Goede afwerking van de bestelling

P. van der Werf

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Eren

Ze verkopen bekraste showroom horloges alsof ze gloednieuw zijn voor de volledige winkelprijs. Wanneer je hen confronteert met de foto's en alles, bevestigen ze dat het een showroommodel is en... Ze verkopen bekraste showroom horloges alsof ze gloednieuw zijn voor de volledige winkelprijs. Wanneer je hen confronteert met de foto's en alles, bevestigen ze dat het een showroommodel is en vervolgens bieden ze een goedkope tegoedbon aan om er vanaf te komen. Als je van plan bent om een horloge van kish.nl te kopen, denk dan alsjeblieft twee keer na.

Faith

Slechte klantenservice beweert dat pakket bezorgd is volgens track en trace, ondanks dat ik het nooit ontving. Verzoek om terugbetaling wordt afgewezen, beweren dat ik het ontvangen heb en moet... Slechte klantenservice beweert dat pakket bezorgd is volgens track en trace, ondanks dat ik het nooit ontving. Verzoek om terugbetaling wordt afgewezen, beweren dat ik het ontvangen heb en moet kijken bij de buren. oplichting!!

Gehörlosen Automobil und Freizeit Club Lünen e.V.

Bin zufrieden, schnell geliefert, gut verpackt, sauber. Passt sehr gut, gut beraten

A.van der Weiden

Betrouwbaar, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en juiste informatie, maar terugbetaling zou wel sneller kunnen, direct terugsturen en dan wel 14 dagen moeten wachten is echt te lang.