Farid Renofast

Geslaagd!

Uw beoordeling :

De kleuters en mijn dochter hebben er super van genoten in het school, dikke merci voor tijd en inzet

Basisschool Het Spoor

Voor groot en klein leuk!

Uw beoordeling :

Me Creezy bracht bij ons op school 2 shows. Eentje voor de kleintjes en eentje voor de grotere kinderen. Beide shows waren aangepast aan het niveau van de kinderen! Humor en magie in 1. Van kleuter... Me Creezy bracht bij ons op school 2 shows. Eentje voor de kleintjes en eentje voor de grotere kinderen. Beide shows waren aangepast aan het niveau van de kinderen! Humor en magie in 1. Van kleuter tot 6de leerjaar heel onze school was alvast fan!

Vzw De Spie

Tiptop. De kleintjes hebben genoten van elke momen

Uw beoordeling :

Voor de kleinsten van onze vereniging een heel leuke activiteit. Niet alleen een voorstelling maar ook een beleving. Ik heb alleen maar lachende gezichtjes gezien.

JRA

SCAMMER

Uw beoordeling :

Geld gestort en niets van hem gehoord daarna!!!

Reactie Kinderanimatie Mr. Creezy:

Beste Josha,
Beste Josha,
Het spijt me om dit te horen. Uw voorschot was 5 dagen onderweg voordat deze op de rekening verscheen. Binnen de 24u na ontvangst van het voorschot, had ik u gecontacteerd met de bevestiging voor de animatie. Zeer jammer om dan ook als "scammer" bestempeld te worden.
U bent niet de enige geïnteresseerde in mijn diensten, en andere potentiële klanten verdienen nu ook eenmaal de nodige aandacht...
Een beetje wederzijds respect lijkt me het minste dat verwacht mag worden, toch? Het voorschot heb ik bijgevolg inmiddels weer retour gestuurd. Ik werk namelijk liever samen met mensen die mijn diensten en werkwijze weten te appreciëren.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (alias Mr. Creezy)

Monique Dias

Bij leven en welzijn reserveer ik U voor 2025

Uw beoordeling :

Mijn kleinkinderen zijn , het mooiste geschenk dat je uw kleinkinderen kan schenken Oma Monique

Astrid Vanhoof

Top animatie

Uw beoordeling :

Mr creezy is ideaal voor een kinderfeestje tot een fantastische ervaring te brengen! De kinderen hebben er enorm van genoten.

De Zolderse Dolfijnen Vzw

Zeer mooie show en de kinderen waren helemaal mee.

Uw beoordeling :

Zeer enthousiast, de kinderen waren mee en zeer tevreden op ons clubfeest. Enige nadeel is dat het zeer snel voorbij is tov de prijs.

Stephanie Becco

Als een kers op de taart

Uw beoordeling :

De show vond plaats in het kader van de verjaardag van mijn 5-jarige en zijn vriendjes. Mr Creezy had ze direct allemaal mee in zijn wereld. De show is goed opgebouwd, het taalgebruik is perfect... De show vond plaats in het kader van de verjaardag van mijn 5-jarige en zijn vriendjes. Mr Creezy had ze direct allemaal mee in zijn wereld. De show is goed opgebouwd, het taalgebruik is perfect aangepast aan het publiek. De kindjes moesten zo hard lachen, het was puur plezier om het mee te maken. Ik raad Mr Creezy zeker aan!

Florencia Carbone

Top extra voor verjaardag

Uw beoordeling :

Verjaardag van 5 jaar oud. Perfect voor de leeftijd. Grappig en de kinderen vonden het geweldig! zeker voor herhaling vaatbaar!

Vzw Koninklijke Verbroedering Balen 1774

Leuke show

Uw beoordeling :

Trachten te zorgen dat iedereen gefocust blijft op de show. Er waren wel wat kinderen die show niet meer volgden.