Keukenstudio Regio Oost

Keukenstudio Regio Oost Ook benieuwd naar feedback over de webshop Keukenstudio Regio Oost? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company23
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Keukenstudio Regio Oost met 9.5/10. Gebaseerd op 23 ervaringen.
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Assortiment
Montage
Nazorg & garantie

K. Prosman
K. Prosman

Door het zeer deskundige advies zijn we tot een prachtige en praktische designkeuken gekomen. Er wordt meegedacht vanaf het eerste verkoopgesprek tot ver na de oplevering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keuken aangeschaft voor ons nieuwbouwhuis (maart 2016).

J. Langkamp
J. Langkamp

Zeer ervaren verkoper, met goede adviezen, die de uiteindelijke beslissing laat bij de koper.
Betrouwbaar gevoel bij het bedrijf.

Het volledige aankoopbedrag moest volledig betaald worden op het moment dat de keuken bij het bedrijf geleverd is. Dit kan wellicht andere klanten weerhouden een keuken te kopen. Mischien 5-10% van het aankoopbedrag bij oplevering betalen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig bedrijf, klantvriendelijk, deskundig personeel.

Familie Visschedijk
Familie Visschedijk

Heel erg meedenken en naar oplossingen zoeken. Zeer bekwaam.

Nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer correct en bekwaam bedrijf..
alle gemaakte afspraken worden op tijd en volgens afspraak nagekomen..

Uitstekend (10/10)

Heel erg meedenken en naar oplossingen zoeken. Zeer bekwaam.

Nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer correct en bekwaam bedrijf..
alle gemaakte afspraken worden op tijd en volgens afspraak nagekomen..

Familie Reerink
Familie Reerink

persoonlijke aandacht, betrokkenheid, goede uitleg over voor- en nadelen van de diverse mogelijkheden. Zeer goede montageploeg die erg goed meedenkt en heel deskundig is.

geen verbeterpunten, wel een tip die overigens voor alle keukenverkopers geldt:
1: informeer in het begin van het proces welke sfeer bij mensen past en hoeveel gebruik ze willen maken van de keuken. Als verkoper krijg je dan een aardig beeld over het type keuken dat gezocht wordt, uiteraard icm budgetmogelijkheden

verder hadden we geen verbeterpunten. Zijn eg tevreden!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding die we van keukenstudio regio oost mochten ontvangen. er werd goed rekening gehouden met onze persoonlijke wensen en ons budget.

Fam Bleeker
Fam Bleeker

Ervaring en deskundigheid

Ook al was er niets aan de hand met de keueken en zijn we alleen maar vol lof. We hebben helemaal geen belletje of mail nadien gehad. After sales kunnen nog iets persoonlijker

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaren en gedreven personeel. hebben echt kijk op wat er allemaal kan in een keuken, fraaie ontwerpen!!.
prettige open communicatie.

Gerard de Jong
Gerard de Jong

De aankoopfase was professioneel en prettig. Er werd steeds alle tijd genomen voor onze vragen en opmerkingen.

De montagefase kan beter. Niet geheel zonder strubbelingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Over het algemeen goed. in de ontwerp- en tekenfase was onze ervaring aangenaam en vakkundig. de montagesfase was wat iets minder omdat het bedrijf niet zelf de keukenmontage uitvoert. moesten een paar keer terugkomen voor dingen die niet meegekomen of verkeerd waren.

Goed (8/10)

Uitgaand van de wensen van de klant. (en bij onmogelijkheden, kijkend naar de mogelijkheden).
Meedenken met de klant.

Zouden jullie meer reclame willen? De locatie ligt een beetje achteraf. (Dus niets aan te doen). De buitenkant van jullie gebouw oogt wat donker, waardoor ik eerder niet direct naar binnen ben gegaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het bestaan van mijn keuken was ik nog nooit bij regio oost binnen geweest. ook nog nooit iemand gehoord die bij regio oost de keuken had gekocht. om overal een kijkje te hebben genomen ben ik op een middag om 13.30 regio oost binnengewandeld en om 17.30 weer uitgewandeld met een offerte op zak. ik werd op een zeer prettige manier geholpen. .
de keukens zijn sfeervol en praktisch ingericht.

M Ulfman
M Ulfman

samanwerken met plaatselijke installateurs, planning uitstekend.

neen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afspraken worden nagekomen, klachten worden goed afgehandeld.

Familie Slagman
Familie Slagman

- creatief
- gastvrij
- prijs-technisch: goed.
- afspraken zijn goed nagekomen.

We vonden het onderhandelen over de prijs lang duren.

Een tip; toen de keuken er eenmaal stond, was het ook afgelopen. Een belletje of alles naar wens was, was een sterke afronding van het geheel geweest!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De ontvangst was goed! tijdens een eerste bezoek kregen we veel leuke folders mee om inspiratie op te doen. het meedenken tijdens het ontwerpproces vonden we erg sterk. jullie bieden veel mogelijkheden.

Bedrijfsinformatie

In onze keukenshowroom in Rijssen staan onze adviseurs met vakkennis, creativiteit en enthousiasme voor u klaar. Zoekt u een keuken in landelijke stijl of een moderne keuken op maat? Een luxe design keuken of juist een betaalbare keuken? Onze specialisten vinden precies die keuken die u zoekt. En daarbij krijgt u altijd de beste kwaliteit.
Adres
Molendijk Noord