Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Henk

We hebben een prachtige keuken mogen krijgen.

Oppakken, waar het fout dreigde te gaan.

Zorg voor personeel dat creatief en klantgericht is.

Koenjer

Positief, zowel in de showroom als de montage aan huis

Duidelijk, eerlijk en denken graag mee

Petra Vehoff

Prima. Van a tot z goed geholpen.

Communicatie

Geen. Er is 1 klein ding niet goed gegaan maar de nalevering is netjes over gecommuniceerd

Henk

Fijn bedrijf erg goed geholpen en denken met je mee

Goede verkopers en monteurs die passie voor hun vak hebben

Niks om aan te merken

Remy Sanderman

Het hele traject is keurig en volgens plan uitgevoerd. een no nonsens bedrijf die doet wat hij zegt. Erg tevreden over Keukenstudio Regio Oost en daardoor is het eindresultaat geweldig geworden!

Een technische vraag tussendoor, gelijk een deskundig antwoordt. Geen herstel acties na plaatsing. Alles wordt compleet opgeleverd en de nazorg is ook goed.

Die kan ik niet noemen. Dat zegt genoeg

Astrid ter Borgh

Onze ervaring is heel goed

Prachtige keukens, mooie materialen, deskundige en zeer aardige medewerkers, keuken was helemaal compleet en is heel goed geïnstalleerd door hele aardige mensen

Soms iets sneller op mail reageren

hens runhaar

Vriendelijke ontvangst. Alle tijd voor het gesprek. Prachtige, creatieve oplossingen voor onze 30er-jaren woning.
Ontwerp geheel in stijl en toch modern, zeer ruimtelijke uitstraling....
Ontwerp geheel in stijl en toch modern, zeer ruimtelijke uitstraling. Vakmensen voor verbouwing en plaatsing van de keuken. Perfectionisten. Onmiddellijk reageren op kleine onvolkomenheden.

Creatieve en esthetische ideeën (Bard), samenwerken met zeer ervaren en secure vakmensen, volop tijd nemen om de wensen van de klant te vernemen. Zeer vriendelijk.

Goosen

prima af gewerkt

Akerboom

Prima geholpen bij de aanschaf van de keuken.

Goed meedenken

Alles is prima verlopen bij ons, dus geen tips

Nieuwenhuis

We zijn erg tevreden over de service van keukenstudio regio oost. Ze nemen alle tijd voor je om een goede keuze te maken en ze geven meerdere opties van opstellingen. Zo hebben wij nu iets wat wij... We zijn erg tevreden over de service van keukenstudio regio oost. Ze nemen alle tijd voor je om een goede keuze te maken en ze geven meerdere opties van opstellingen. Zo hebben wij nu iets wat wij zelf nooit bedacht zouden hebben. Heel fijn!!

Service, snel contact via telefoon of mail

Geen.