Marcel Jongsma

Prachtige lingerie, leuk verpakt

Assortiment

Geen tips het is prima zou

Simone Moldenhauer

Uitstekend

Vakkennis

Filiaal in Alkmaar

Reactie Kantamsterdam.com:

Haha Sylvia, die is leuk "filiaal in Alkmaar". Ooit was het idee om meer filialen te openen maar nu ben ik blij dat ik er maar 1 heb ;) Ik kan namelijk maar op 1 plek tegelijk zijn.... Haha Sylvia, die is leuk "filiaal in Alkmaar". Ooit was het idee om meer filialen te openen maar nu ben ik blij dat ik er maar 1 heb ;) Ik kan namelijk maar op 1 plek tegelijk zijn. Bedankt voor je mooie review. Groetjes, Alexandra.

Jan

Fijne winkel

Goede Persoonlijke service

Hans

Positief! Goede info. Als er even controle nidig is, bijv onduidelijk adres, snel contact.

Vriendelijk. Persoonlijk.

Reactie Kantamsterdam.com:

Hallo Hans, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Wij zitten altijd bovenop de orders ;) en willen het meteen goed doen. Veel plezier van je aankoop en hopelijk 'zien' we je... Hallo Hans, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Wij zitten altijd bovenop de orders ;) en willen het meteen goed doen. Veel plezier van je aankoop en hopelijk 'zien' we je nog eens terug. Groetjes en een fijne dag, Alexandra.

Genny Binderhagel

Zeer correct en snelle levering!

De voorraad moet beter. Bij de grotere cupmaten is er dan bijv. vanaf 85E op voorraad. Maar er zijn ook vrouwen met 70E (nee, ik heb geen nepborsten. Heb een tenger postuur met grotere borsten),... De voorraad moet beter. Bij de grotere cupmaten is er dan bijv. vanaf 85E op voorraad. Maar er zijn ook vrouwen met 70E (nee, ik heb geen nepborsten. Heb een tenger postuur met grotere borsten), zoals ik. Dus, helaas kon ik geen BH bij jullie bestellen!

Giena klaassens

Zeer positief fijne persoonlijke benadering door telefoontje over de juiste maat

Mooi assortiment

van de Hoef