Keuze assortiment

Carla Zwart

Ik ben heel erg tevreden

Veel keus

Yvonne Pas

Snelle levering.

Houdt zich aan afspraken. Beloofde korting uit verleden is alsnog gegeven. Top!

Kevin Van der sommen

Product bestelt en is netjes geleverd

Gewoon goed

Geen verbeter punten

Rino Touw

Zeer goed

Bereid om wat extra's te doen; vriendelijkheid en ruim assortiment.

In eerste instantie werd niet het volledige product geleverd, maar dat was volledig te wijten aan hun toeleverancier. Dus geen verbeterpunten voor kachelsenhaardenwinkel.nl

Jenny

Supertevreden over Krul Alltech, echt aangenaam verrast door de goede service, de correctheid en de vriendelijkheid.

Heel goede service, zowel bij verkoop (Jesse) als bij installatie. Zeer punctueel en vriendelijk.

E.J. Stenvert

Correct afgehandeld

Communicatie

Bij levering van de houtopslagbak lag de houten bovenklep half los erbovenop.Enkele klinknagels waren eraf.Zelf met schroefjes weer vastgezet.

Bettina Van de Keere

Uitstekende service & opvolging

duidelijke & vlotte communicatie

Jotul als leverancier meer onder druk zetten

Henk van Gorkom

Prima site goede communicatie

Goede hulp bij bestelling onderdeel.

Nu niet.

Michel De Vries

Verkoop en planning liep goed. Installatie inbouwhaard infeite " Klik en go" ik had zelf al een hoop voorwerk gedaan,dat de maten overeen kwamen met de inbouwhaard.Afwerking beneden peil,zeer matig.... Verkoop en planning liep goed. Installatie inbouwhaard infeite " Klik en go" ik had zelf al een hoop voorwerk gedaan,dat de maten overeen kwamen met de inbouwhaard.Afwerking beneden peil,zeer matig. 1 rookkanaal afgedekt met een 30x30 tegel en niet netjes met cement afgesmeerd.Ik ben zelf het dak opgegaan met een emmer cement op de boel af te werken.Hetzelfde geld voor het aansluiten van de draftbooster.Die sluit je niet aan met een zwarte kabel met een zwarte rechte stekker op een witte achtergrond.Ook dit heb ikzelf netjes moeten afwerken.De zwarte kabel door een wit pvc pijpje getrokken,stukje wit spirab en een witte haakse stekker om het geheel netjes af te maken.

Goede verkoper die weet waar hij over praat.

Is vermeld in vraag 1. Bij het installeren,ook netjes afwerken en aansluiten.

Nico Meurs

Niet blij, dit keer. Een kapot ruitje van onze buitenkachel besteld. Zou binnen 10 dagen geleverd worden, heeft zeven weken geduurd.... Zelf diverse keren moeten mailen en bellen, maar het duurde en... Niet blij, dit keer. Een kapot ruitje van onze buitenkachel besteld. Zou binnen 10 dagen geleverd worden, heeft zeven weken geduurd.... Zelf diverse keren moeten mailen en bellen, maar het duurde en duurde. Uiteindelijk, na aandringen, is het opgelost. Het inzetten kostte ook nog eens ruim 100 euro. Dure en lange grap.

Uiteindelijk mee gedacht met een oplossing

Zelf contact opnemen als iets bijna twee maanden langer duurt dan afgesproken.