Kwaliteit van de producten

H.W. Bartels

Slecht.

Geen bestel bevestiging. Klantenservice kan niet helpen

Bedankt voor uw beoordeling.
We vinden het spijtig dat u een onplezierige ervaring heeft gehad met betrekking tot onze service.
Bedankt voor uw beoordeling.
Graag willen wij de kwestie met u bespreken om dit naar tevredenheid op te lossen. Wij zouden het waarderen als u ons wilt benaderen op review@kabeltje.com vanaf het email adres waarmee de bestelling geplaatst is, onder vermelding van uw ordernummer.

Tony D

Eerste bestelling was dik in orde !

Groot assortiment, behoorlijk snel kunnen vinden wat ik moest hebben, geleverd de volgende dag. Bestelling klopte !

Ben dik te vreden....

INIT Circle BV

Om te beginnen komt met de afgesproken levertijden niet na. Helaas maakt Kabeltje.com het daarna heel moeilijk om iets retour te sturen. En dan ook nog de verzendkosten voor rekening van de klant... Om te beginnen komt met de afgesproken levertijden niet na. Helaas maakt Kabeltje.com het daarna heel moeilijk om iets retour te sturen. En dan ook nog de verzendkosten voor rekening van de klant laten komen! Teleurstellende ervaring :-(

Lage prijen

Maak een echt werk van klantenservice!

Peter

Rond uit slecht, besteld voor 22.00u en na 2 dagen nog niets ontvangen maar wel betaald. Webshop NEP of .....?

alles, nakomen van afspraken

Jan

Prima de lux zoals al mijn bestellingen

Assortiment

Luik Bierbuik

Prima Bedrijf. Houden zich NIET aan de vandaag besteld morgen in huis. Per ongelijk verkeerde bestelling gedaan, de informatie daarover kon wat duidelijk waardoor dat niet gebeurt zou zijn.

Lage prijs

Hulp bij het kiezen van het juiste product. Controle of je wel echt dit product wilt kopen of een vergelijkbare.

Christiaan Bouter

Overzichtelijke site, bestelprocedure makkelijk, volgende dag ontvangen.

Snelheid.

nee

Cableguy

Zeer tevreden

Prijs-kwaliteitsverhouding, service, aanbod

AL

Snel in huis, scherpe prijzen.

Ruim assortiment met scherpe prijzen

Geen....

Klein

Groot assortiment, goede prijzen en verzendkosten.