Kaartje2go

Kaartje2go Klanten beoordelen Kaartje2go met 9.9/10. Gebaseerd op 153 ervaringen.153
9.9/10

Bedrijfsinformatie

De mooiste kaarten maak je zo, bij kaartje2go. Je heb bij kaartje2go de meeste keuze, en ontwerpvrijheid. Je maakt de meest originele kaarten dus bij kaartje2go!

Kaartje2go is als beste kaartenservice van Nederland getest door de Consumentenbond. Mooiste kaartkwaliteit, beste website. Probeer het!
Adres
Eekwal 6
8011LD Zwolle

Contactgegevens
E-mail: info@kaartje2go.nl
KvK: 30217113
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kaartje2go met 9.9/10. Gebaseerd op 153 ervaringen.

Marleen de Vos
Marleen de Vos

Ja. Dat je alles kan vragen.

Nee.prima zo.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch! meestal maak ik fotokaarten, wat een groot succes is. voor mij een dikke 10!.

jeanne vissers
jeanne vissers

nee

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kaarten zijn mooi precies zoals ik wilde en binnen 2 dagen in huis,super.

ans manie
ans manie

makkelijk zelf kaartje veranderen
hele goede service
snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een service echt geweldig .
wij hadden 50 uitnodigingen voor onze bruiloft bestelt.
snelle levering en ze zagen er mooi uit in de enveloppe gedaan en bijna verstuurd gelukkig lieten we mijn broer de kaart lezen en die zei er zit een fout in de data echt balen.
denk bel ff op om te vragen hoe duur het kost om te veranderen en anders dacht ik dan verander ik hetzelf wel nou veranderen mocht niet want geklieder op hun kaarten vonden ze geen goed idee de kaarten worden opnieuw gedrukt en het kost niets.
ongelooflijk dat zulke service nog bestaat.
heel erg bedankt gr ans.

Uitstekend

Hele goede service na achterlaten tel.nr kort daarna teruggebeld en prima geholpen!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geef kaartje2go een hele goede beoordeling had iets vergeten te melden in een rouwkaart. kaartjes waren al verstuurd. kaartje2go heeft kosteloos nieuwe kaartjes gedrukt en ons dus heel erg geholpen!! daarvoor onze dank!!.

U. Ketelings
U. Ketelings

Heel gemakkelijk om zelf een kaart te ontwerpen op een zeer gebruiksvriendelijke website. Een gratis proefdruk en hele snelle levering. Kortom super tevreden met het eindresultaat.

geen aan of opmerkingen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super service met een grote s.

Patricia

Zeer tevreden over de service van kaartje2go!!! ik had kaarten besteld voor ons 12,5 jaar trouwen en toen ik ze binnen kreeg viel me de kwaliteit van de foto's tegen. gebeld naar de klantenservice en een hele vriendelijke dame heeft meteen de foto's bewerkt en de volgende dag had ik al een nieuw setje kaarten binnen. super service!!!.

Agnes Smiet

Maak al járen gebruik van kaartje2go het is in één woord geweldig het is zo leuk om je eigen interpetatie er aan te kunnen geven, kreeg vanmorgen de zelf gemaakte uitnodigingskaarten voor ons 50 jarig huwelijksjubileum binnen ze zien er weer prachtig uit., hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken! groetjes agnes.

Monique
Monique

Makkelijk te bestellen. Goede prijs en snel geleverd. Geweldige service.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden. kaarten waren niet goed afgesneden waardoor een afwijkende rand onder en bovenaan de kaart. gebeld, stuurde direct nieuwe kaarten op. de volgende dag in huis. geweldige service !!.

liesbeth
liesbeth

Alleen maar een dikke plus,ben heel tevreden .

Heb ik niet

Prima .overzichtelijk.

Kaartje2go 1 beoordeling

Proefdruk van geboortekaartje besteld, maar ik was niet tevreden over de kleur. na telefonisch contact en uitleg over de kleur die ik graag wil, kreeg ik een nieuwe (gratis )proefdruk .en nu in de kleur waar ik naar op zoek ben. hartstikke bedankt :d.

Bedrijfsinformatie

Adres