Tevreden met jouw aankoop

Sofie Laporte

Prima, snelle communicatie. Uitermate vriendelijk medewerker Melody die me bijstond met raad en daar en het pakketje asap verzond.

Communicatie, bereikbaarheid, verpakking en snelle verzending materialen. Waarheidsgetrouwe foto's.

Geen! Trouw klant, ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die een uniek stuk wenst te kopen.

Eerdere aankoop

Henk Beukema

Keurig geleverd

Mooie verpakking

Google

Gerda Wouterse

Voor dat ik over ging tot aankoop via de app een verzoek ingediend. Ik kreeg heel snel antwoord, en een foto waar ik om had gevraagd. Daarna was de koop snel gesloten.

Communicatie! Prachtige verpakking.

NVT.

Waar ken je ons van?

Internet, ik heb de app.

Frits

Alles perfekt verlopen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Geen.

Internet.

martijn van reenen

Duidelijke website bet beschrijving van de producten. Snel geleverd en zeer netjes verpakt in een luxe opberg doos

Zie ervaring.

Heb ik niet gevonden.

Jacob koetsier

Bijzondere aardige mensen waar je door geholpen wordt.

Hele goede service

C.J. van Gils

Voor de aankoop telefonisch contact gehad. De dame kwam zeer betrouwbaar en eerlijk over. Ik ben n.l. erg gevoelig voor over-vriendelijke mensen die een leuk verkooppraatje proberen te houden. Had... Voor de aankoop telefonisch contact gehad. De dame kwam zeer betrouwbaar en eerlijk over. Ik ben n.l. erg gevoelig voor over-vriendelijke mensen die een leuk verkooppraatje proberen te houden. Had ik hier zeker niet het gevoel bij. Gaf mij echt het gevoel dat het allemaal oké en te vertrouwen was en dat retour sturen geen enkel probleem was enz. Gelukkig niet nodig geweest om te retourneren. Bleek dat ik vorig jaar ook al iets besteld had wat ik toen wel retour gestuurd had en dat was probleemloos verlopen. Had heel snel geld terug. PRIMA ervaring dus!!

zie boven

google

Maurits Kelder

In een relaxte sfeer een mooi sierraad gekocht!ik ga hier zeker weer komen.direct een goed gevoel bij binnenkomst.

Relaxte sfeer .kundig personeel.
Mooi ingerichte zaak.

Koopavond instellen.

Internet marktplaats

Marco van Ruler

Snelle en correcte levering. Product zoals omschreven.

Mooi verpakt.

Niet

Hâfiz

Professionals en kwalitatief

Snelle verzending, duidelijke omschrijving. Bovenal bedankt voor mooie exclusieve verpakking!

Niet van toepassing.

Internet, familieleden.