Douwe Wagenaar

Gekregen wat we hadden besteld, prima kwaliteit en snel geleverd.

Kwaliteit en levertijd.

Geen jo

Eric Van der wekken

Top product

Duidelijk

Deborah van Ansoms Tax Accountants

Super tevreden! Professonele aanpak en de matten zijn heel kwalitatief en mooi.

Professionele uitstraling en goede informatie na de bestelling

Nee

James

Duidelijk website. Eerste indruk- product is van een goede kwaliteit (12mm dik velours).

Simpel bestel process.

Zou fijn als er meerdere bezorgingsopties worden. Om bestelling bij een andere adres of afhaalpunt te regelen moet je nu een account maken met de bezorger. Het is niet altijd handig om een grote... Zou fijn als er meerdere bezorgingsopties worden. Om bestelling bij een andere adres of afhaalpunt te regelen moet je nu een account maken met de bezorger. Het is niet altijd handig om een grote pakket buiten de voordeur achter te laten.

Tuinonderhoud Noel Patrick

Nee

Bij plaatsing in mijn voertuig sprongen de sluitingen uit elkaar met gevolg dat ik ze heb moeten plakken met super glue voorlopig probleem opgelost

Reactie Just Carpets:

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat de bevestigingen niet goed waren. Ik weet niet of je al contact met onze klantenservice hebt opgenomen? We kunnen namelijk nieuwe bevestigingen naar je opsturen. Je kunt een mail sturen naar vragen@justcarpets.nl dan helpen we je uiteraard graag verder mocht je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken.

Axel

Top service!

Snel en correct

Voor mij geen verbeterpunten

Robbert

Heel goed, mooie kwaliteit, voor goede prijs

Duidelijk en overzichtelijk

Dat je een 2e set kan bestellen, bijvoorbeeld een rubberen winterset

Cuber

Eenvoudig de juiste matten kiezen voor het juiste automerk.

Personaliseren van de automatten is goed gelukt.

Doordat de matten uit Polen moeten komen duurt het verzenden toch nog een week met UPS. Laat de klant kiezen met welke bezorgdienst het wordt bezorgd. UPS bezorgers bellen niet aan wanneer ze een... Doordat de matten uit Polen moeten komen duurt het verzenden toch nog een week met UPS. Laat de klant kiezen met welke bezorgdienst het wordt bezorgd. UPS bezorgers bellen niet aan wanneer ze een flat in moeten en brengen het dan ongevraagd naar een ups servicepunt. (Althans in ons geval). Beter is postnl of dhl.

André

Prima passend in een nieuwe Kia Niro hybrid

Mooi afgewerkt

N. Leeuwenburgh

Prima product, mooi afgewerkt, prima levering. Misschien een mogelijk verbeterpunt : de maten van de matten vermelden. Ik weet, ze zijn soms heel raar gevormd, maar toch. Bij mijn bestelling wist ik... Prima product, mooi afgewerkt, prima levering. Misschien een mogelijk verbeterpunt : de maten van de matten vermelden. Ik weet, ze zijn soms heel raar gevormd, maar toch. Bij mijn bestelling wist ik niet hoe groot de mat nu werkelijk zou worden, toch maar besteld. Is uiteindelijk helemaal goed gegaan.

Makkelijke website, goed te volgen

Maten vermelden, indien mogelijk.