Alie L

Snel en goed geholpen.

Uw beoordeling

Snelle en vriendelijke benadering door Tara de Rijke. Werd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden! Stond open voor eventuele vragen.

Tom R

Ontzettend behulpzaam, vakkundig en geduldig

Uw beoordeling

Tamkin Neshat heeft zich in de VSO-onderhandelingen ontzettend behulpzaam, zorgvuldig en vakkundig opgesteld waarmee na een lange strijd het maximale resultaat is behaald. De werkgever speelde het... Tamkin Neshat heeft zich in de VSO-onderhandelingen ontzettend behulpzaam, zorgvuldig en vakkundig opgesteld waarmee na een lange strijd het maximale resultaat is behaald. De werkgever speelde het allesbehalve zuiver, maar dat weerhield Tamkin er niet van om continu professioneel en geduldig te blijven. Ook is ze erg benaderbaar, betrokken en staat ze open voor je wensen en bedenkingen. Ontzettend bedankt nogmaals!

Zuyderland

Snelle behandeling en terugkoppeling

9,5

Mark Heijnen

Goed geholpen door Bas

Uw beoordeling

Bas heeft mij goed geholpen in een lastig proces. Ik kan hem van harte aanbevelen.

CG

Fijn om een gelijk speelveld te hebben met mijn werkgever

Uw beoordeling

Bas Wielink heeft mij snel en effectief geholpen in de onderhandeling rondom mij vaststellingsovereenkomst. Ik raad iedereen die hiermee te maken heeft aan en jurist om advies te vragen.

Gerro Dijkstra vs Nutreco

Goed en deskundig geholpen door Tara de Rijke

Uw beoordeling

Tara is iemand die het overzicht behoud, vakkundig advies geeft , haar hand niet overspeelt, maar er wel voor gaat om het maximale of optimale voor de client te bereiken. Ze brengt rust in... Tara is iemand die het overzicht behoud, vakkundig advies geeft , haar hand niet overspeelt, maar er wel voor gaat om het maximale of optimale voor de client te bereiken. Ze brengt rust in discussies waar de emotie snel de overhand kan vormen. blijft alles in een reëel perspectief plaatsen

Petri

Zeer goed en kundig geholpen in een informele sfeer wat ik als zeer prettig heb ervaren!

Uw beoordeling

Heel goed bijgestaan door Bas Wielink, alles was zeer snel en correct geregeld en afgehandeld. Bedankt hiervoor! Geeft een stuk meer rust.

Jeroen van Beurden

Snel en kundig antwoord en advies

Uw beoordeling

Als zeer fijn en laagdremplig ervaren. Snelle communicatie en professioneel advies op maat.

JMD Koster

Zeer goed ondersteund door Bas wielink.

Zeer goed

Ans van der Velde

Goede vakkundige begeleiding

Uw beoordeling

In samenspraak met Sven de Brouwer hebben we een tegenvoorstel bij de werkgever neergelegd wat geheel in samenspraak met mij is opgemaakt en dus naar mijn wens was. Ik ken tenslotte de werkgever het... In samenspraak met Sven de Brouwer hebben we een tegenvoorstel bij de werkgever neergelegd wat geheel in samenspraak met mij is opgemaakt en dus naar mijn wens was. Ik ken tenslotte de werkgever het beste en weet m.i. wat wel/niet haalbaar is. In korte tijd zijn we met de werkgever tot overeenstemming gekomen. Sven is een betrokken en kundige jurist die ik van harte kan aanbevelen.