Nati

Browlamination

Beste Nati,

Narjiss

Ik heb de versnelde opleiding tot pedicure hier gedaan en wat was de lerares een topper zeg! Erg geduldig en bekwaam en je kon altijd bij haar terecht als je iets niet begreep!

Beste Narjiss,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Silvia

Opleiding pedicure versneld gedaan bij docent Miranda. Miranda je ben echt een top mens, hart op de goede plek. Ik ben niet altijd even makkelijk geweest en vond sommige dingen best pittig. Miranda... Opleiding pedicure versneld gedaan bij docent Miranda. Miranda je ben echt een top mens, hart op de goede plek. Ik ben niet altijd even makkelijk geweest en vond sommige dingen best pittig. Miranda heeft me er echt door heen gesleept, ze staat echt voor je klaar als persoon en neemt je zoals je bent. Miranda je ben een topper.
Liefs Silvia

Beste Silvia,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Miranda!

Lisa

De opleiding pedicure met succes behaald. Super veel geleerd en een hele fijne begeleiding door de docent Miranda.

Beste Lisa,

Cora de boer

Met veel plezier de opleiding basis pedicure niv 3 versneld gevolgd.
Docent miranda ,fijne geduldige docent. Ze legt alles duidelijk uit, heel veel geleerd. Dank je voor de fijne lessen.

Beste Cora,

Jacqueline

De basisopleiding pedicure niveau 3 versneld gevolgd. Heel blij met Miranda als docent. Miranda is niet alleen een docent met ontzettend veel kennis en ervaring maar ook heel prettig in de omgang.... De basisopleiding pedicure niveau 3 versneld gevolgd. Heel blij met Miranda als docent. Miranda is niet alleen een docent met ontzettend veel kennis en ervaring maar ook heel prettig in de omgang. Zij geeft op een fijne wijze les en is altijd bereidt om vragen te beantwoorden tijdens of buiten de lessen om. Heeft oog voor wat goed gaat maar ook waar je aan moet werken en geeft dit op een prettige manier aan je terug! Veel geleerd! Dank je wel 😊 Miranda

Beste Jacqueline,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Miranda.

Lina

Ik heb mijn Basis Pedicure niveau 3 versneld gevolgd bij Miranda. Ze is een fijne docent die altijd bereid is om ook vragen naast de lestijden te beantwoorden en echt de tijd neemt voor haar... Ik heb mijn Basis Pedicure niveau 3 versneld gevolgd bij Miranda. Ze is een fijne docent die altijd bereid is om ook vragen naast de lestijden te beantwoorden en echt de tijd neemt voor haar studenten. Dankzij haar heb ik een goede ervaring gehad bij Jolange Opleidingen.

Lina

Beste Lina,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Sanne

Basis Pedicure

Beste Sanne,

Quincy

Opleiding piercer succesvol afgeronf. Bedankt Manuela voor de fijne lessen en persoonlijke ervaring. Wellicht kom ik terug voor de masters

Beste Quincy,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug voor de vervolgopleiding.

Jennifer Gonçalves Furtado

Elke woensdagavond weer leren tatoeëren op een gezellige manier met een leuke klas. Thank you, Debby!

Beste Jennifer,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Debby.