Makkinga Derk Jan

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf

Snelle levering goed en vriendelijke medewerkers top

Reactie Direct Warmte:

Dank u wel voor uw positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en zien u in de toekomst graag weer terug.

Stan Wulffaert

Zeer goed, snel en behulpzaam, denkt mee. Hulde aan het personeel van de verkoopbalie.

zie hierboven

Reactie Direct Warmte:

Geachte heer Wulffaert, bedankt voor uw positieve reactie. We hopen dat u nog vele jaren plezier heeft van de zonnepanelen en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Louis Romme

Alles goed geregeld na een klein leverings probleempje shapo

Klantvriendelijke

Reactie Direct Warmte:

Bedankt voor uw prima review. Wij waarderen de feedback om onze service in de toekomst nog meer te verbeteren en zien u de volgende keer graag weer terug in onze webshop.

Nico van Laarhoven

Goed en snel geleverd

Snelle levering ,vriendelijk

Beste Nico,
Bedankt voor de positieve reactie. We zien je graag weer terug bij ons in de winkel!

Ronald

Artikel op voorraad en kon direct afhalen

voorraad

Hoi Ronald,
Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat we u zo snel konden helpen. Tot ziens bij ons in de winkel!

Benno Braamhaar

Snel en accurate levering van het product!

Snelle levering van het product!

Reactie Direct Warmte:

Bedankt voor je review en positieve beoordeling, Benno. We hopen u de volgende keer weer terug te zien in onze webshop!

Leon. C.M. Weegels

Bestelling goed en op afgesproken tijd geleverd

duidelijke omschrijving van producten.

Goedemorgen,
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met onze webshop. Wij zien u graag terug.

Evert van Harskamp

Snelle en correcte levering

Gunstige prijs

Reactie Direct Warmte:

Dank uw wel voor uw positieve feedback. Wij zien u in de toekomst graag terug in onze webshop.

D Swart

uitstekende prijs en zeer snelle levering

Goedemiddag,
Dank uw wel voor het delen van uw positieve ervaring met onze webshop. Wij zien u graag terug.

Mahmud Guldane

Snel en vertrouwelijk

Eerlijk

Geachte heer Guldane,
Wederom bedankt voor uw aankoop in onze webshop en uw hartelijke feedback. We zien u graag terug bij Direct Warmte.