Advies
Communicatie

W. Van den Bogaard

Zeer prettige, vriendelijke en duidelijke ervaring

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn dat het winkelbezoek goed is bevallen! Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden namens Jansen Totaal Wonen.

Van der ploeg

Leuke en eerlijke ervaring vriendelijk en behulpzaam

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor de mooie 5-sterrenreview en vriendelijke woorden namens Jansen Totaal Wonen.

Marcel

Keuken gekocht, geholpen door Stefan. Top geholpen en meegedacht over veel praktische zaken. Van de ideale plaatsing van de keuken, tot de indeling van de kastjes en lades. Ook na oplevering... Keuken gekocht, geholpen door Stefan. Top geholpen en meegedacht over veel praktische zaken. Van de ideale plaatsing van de keuken, tot de indeling van de kastjes en lades. Ook na oplevering contact gehouden. Daarnaast is de installateur Bauke een vakman! Kortom meer dan tevreden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Marcel, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrrenreview. Super om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen en dat je volledig ontzorgd bent van ontwerp tot montage. Heel veel... Hi Marcel, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrrenreview. Super om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen en dat je volledig ontzorgd bent van ontwerp tot montage. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe keuken! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam. vd Kleij

Goede service, vriendelijke mensen bij totaal Jansen. Vandaag 15 maart 2024, zeer goed geholpen door enthousiaste Iris bij trendhopper. Ze dacht mee in mogelijkheden en is zeer kundig met het helpen... Goede service, vriendelijke mensen bij totaal Jansen. Vandaag 15 maart 2024, zeer goed geholpen door enthousiaste Iris bij trendhopper. Ze dacht mee in mogelijkheden en is zeer kundig met het helpen samenstellen van de juiste meubels, stoffen en andere keuze mogelijkheden. Die gastvrijheid en kundigheid die Iris je laat voelen als klant is ontzettend fijn!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste familie van de Kleij, hartelijk dank voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Iris. Super dat ze zo uitgebreid heeft meegedacht in de mogelijkheden en het... Beste familie van de Kleij, hartelijk dank voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Iris. Super dat ze zo uitgebreid heeft meegedacht in de mogelijkheden en het samenstellen van de juiste meubels en stoffen. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier namens Jansen Totaal Wonen.

Jansen totaal

Heel fijn

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam. Buurman

Super fijn geholpen door Stefan. Geeft goed advies, komt met mooie ideeën en heeft veel geduld. Helemaal blij met onze nieuwe keuken!!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Buurman, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Stefan! Super om te horen dat jullie uitgebreid en deskundig geholpen zijn. Heel veel plezier gewenst van... Hi familie Buurman, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Stefan! Super om te horen dat jullie uitgebreid en deskundig geholpen zijn. Heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe keuken! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Bo

Lindy geeft deskundig advies en is erg klantvriendelijk!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Bo, super om te horen dat onze collega Lindy je deskundig en vriendelijk heeft geholpen. Hartelijk dank voor je mooie review en veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, team... Hi Bo, super om te horen dat onze collega Lindy je deskundig en vriendelijk heeft geholpen. Hartelijk dank voor je mooie review en veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam. Scholten

Al jarenlang heel goede ervaring met Jansen Totaal Wonen en mocht er een keertje iets mis gaan wordt er meteen naar een passende oplossing gezocht. Ruime sortering en vriendelijk personeel.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Scholten, hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie al jarenlang een goede ervaring hebben met Jansen Totaal Wonen en tevreden zijn over ons assortiment en... Hi familie Scholten, hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie al jarenlang een goede ervaring hebben met Jansen Totaal Wonen en tevreden zijn over ons assortiment en personeel. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Willem Bok

Goed meegedacht en heel prettig contact

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Willem, hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je zo prettig en meedenkend hebben geholpen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien!... Hi Willem, hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je zo prettig en meedenkend hebben geholpen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Mulders

We hebben het fijn gevonden om de tijd te krijgen, op ons gemak nieuwe keukenstoelen uit te kiezen. En hulp en tips te krijgen wanneer we dat wilde.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie mooie review! Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dit graag :) Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.