Advies
Communicatie

Ellen Heerholtz-Padberg

Redelijk, maar vergeleken met jaren geleden is de dienstverlening stukken minder.

Vroeger was alles beter. Bezorging was inbegrepen. Meubelen inspuiten ook. Nu extra betalen voor bezorging en zelf de bank inspuiten. Van een bedrijf als JTW valt me dit eigenlijk erg tegen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Ellen, wij zijn op diverse manieren onze dienstverlening aan het verbeteren. Helaas staan daar soms kosten tegen over, en vervallen er diensten, die voorheen wel uitgevoerd werden. Wij zijn... Beste Ellen, wij zijn op diverse manieren onze dienstverlening aan het verbeteren. Helaas staan daar soms kosten tegen over, en vervallen er diensten, die voorheen wel uitgevoerd werden. Wij zijn blij met uw feedback, en nemen het zeer zeker mee in onze evaluatie. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Lammers

Geen verkooppraatjes

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Corien Snoek

Keuze te over!

Verschillende verkopers gehad. Zeer meedenkende maar ook een verkoopster die alternatieve proefstaal aanbood, omdat mijn voorkeur er niet was, die in z'n geheel niet overeen kwam met mijn wens. Geen... Verschillende verkopers gehad. Zeer meedenkende maar ook een verkoopster die alternatieve proefstaal aanbood, omdat mijn voorkeur er niet was, die in z'n geheel niet overeen kwam met mijn wens. Geen ramp, maar ik zou dat niet gedaan hebben. Verder tot nu toe alles prima. Wacht mijn bestelling af...

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Corien, hartelijk dank voor je review! Veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

G Lentjes

Zeer goed geholpen door Carla
Vriendelijk goed advies en spontaan

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Carla je zo goed en vriendelijk geholpen heeft. Veel plezier van je aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Sjuul Huuskes

Goed geholpen
Niks op te merken

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review, Sjuul! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Van Maanen

Prettig

Familie Annegarn

Emiel heeft ons uitstekend geholpen en prima naar ons geluisterd. Al onze wensen en wensjes worden binnenkort gerealiseerd. We kijken ernaar uit om in een nieuwe keuken te kunnen koken!

Helemaal niets

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Annegarn, hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te horen dat Emiel jullie droomkeuken heeft gerealiseerd. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

W. Van den Bogaard

Zeer prettige, vriendelijke en duidelijke ervaring

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn dat het winkelbezoek goed is bevallen! Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden namens Jansen Totaal Wonen.

Van der ploeg

Leuke en eerlijke ervaring vriendelijk en behulpzaam

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor de mooie 5-sterrenreview en vriendelijke woorden namens Jansen Totaal Wonen.

Marcel

Keuken gekocht, geholpen door Stefan. Top geholpen en meegedacht over veel praktische zaken. Van de ideale plaatsing van de keuken, tot de indeling van de kastjes en lades. Ook na oplevering... Keuken gekocht, geholpen door Stefan. Top geholpen en meegedacht over veel praktische zaken. Van de ideale plaatsing van de keuken, tot de indeling van de kastjes en lades. Ook na oplevering contact gehouden. Daarnaast is de installateur Bauke een vakman! Kortom meer dan tevreden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Marcel, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrrenreview. Super om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen en dat je volledig ontzorgd bent van ontwerp tot montage. Heel veel... Hi Marcel, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrrenreview. Super om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen en dat je volledig ontzorgd bent van ontwerp tot montage. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe keuken! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen