Til

Prachtige hotels, uitgebalanceerde routes, goede informatie dus optimaal genoten van IJsland

Alles klopte, uitstekend georganiseerd

Beste Til,
Beste Til,
Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn verheugd dat je hebt genoten van jouw reis naar IJsland met de prachtige designhotels en dat de reis perfect was georganiseerd. We streven altijd naar topervaringen voor onze klanten. IJsland is inderdaad een geweldige bestemming.
Groet,
Luna van Doets Reizen

L. Jozefzoon

Onze reis naar Amerika was erg prettig. We hebben veel gezien, bezocht en van de plaatsen genoten. Het vraagt om nog een keer heen te gaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Doets Reizen heeft de reis voor ons heel goed georganiseerd. Alles verliep erg vlot, de vluchten, de autohuur en de hotels. De auto's en de hotels waren fantastisch. Ondanks ons ingewikkelde... Doets Reizen heeft de reis voor ons heel goed georganiseerd. Alles verliep erg vlot, de vluchten, de autohuur en de hotels. De auto's en de hotels waren fantastisch. Ondanks ons ingewikkelde reisprogramma ging alle zonder enig probleem. Het was erg goed georganiseerd door Doets Reizen.

Reactie Doets Reizen:

Bedankt voor je enthousiaste reactie op je reis met Doets Reizen naar Amerika! We zijn blij om te horen dat je ervan hebt genoten en overweegt om weer terug te gaan. Amerika heeft inderdaad veel te... Bedankt voor je enthousiaste reactie op je reis met Doets Reizen naar Amerika! We zijn blij om te horen dat je ervan hebt genoten en overweegt om weer terug te gaan. Amerika heeft inderdaad veel te bieden en we staan klaar om je te helpen bij je volgende avontuur.
Groeten,
Luna van Doets Reizen

Marian Meesters/particulier

Super mooie ervaring, de hele reis goed geregeld, een reis zonder problemen

Lucas TOL

Plotseling deed begin April 2023 de gelegenheid zich voor mijn vriend (nu 79 j.) in Canada te bezoeken, nadat hij 50 jaar geleden was geëmigreerd. De trip zou door omstandigheden begin mei moeten... Plotseling deed begin April 2023 de gelegenheid zich voor mijn vriend (nu 79 j.) in Canada te bezoeken, nadat hij 50 jaar geleden was geëmigreerd. De trip zou door omstandigheden begin mei moeten plaatsvinden.Hij en zijn vrouw wonen op 200 km vanaf Toronto (via de M401). Ik wou er met mijn zoon heen op 29 april en retour op 8 mei. Ik ging naar Doets en mevr. Dewi vd Waals zette zich achter het beeldscherm ne meldde wél dat het kort dag was om alles te regelen. Maar binnen één uur hadden we een vlucht met Canada Air, een hotel in het centrum van Toronto én een knappe huurauto.
Binnen een week hadden we de reisbescheiden plus een hotel-upgrade zonder extra kosten. En alles is perfect verlopen en kon zo 4 dagen bij mijn vriend doorbrengen en 4 dagen in Toronto incl. bezoek aan de Niagara Waterfalls!

Uw ervaring met Doets Reizen

Behulpzaam, begrijpend, vriendelijk en effectief

Mar

Onprofessioneel.
Niet klantvriendelijk. Lange stilte tijdens onze telefonisch gesprek. Jammer, maar wij gaan jullie nooit adviseren om een reis bij jullie te boeken. 👎

Onprofessioneel.

Inmiddels een mooie reis geboekt. Zonder Doets Reizen. Succes. 🍀

Onprofessioneel

Carla

Na 2 jaar uitstel hebben we een onvergetelijke reis gemaakt door Canada! Wat een geweldig land!

Uw ervaring met Doets Reizen

Doets Reizen heeft de reis tot in de puntjes verzorgd!

Route 66

Fantastisch

Zeer goed

Frans Tersmette

Nog niet

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer matig. Dacht met specialist te maken te hebben, maar tot nu toe zeer teleurstellend. Voor goede orde: wij moeten nog op reis, maar de zgn voorpret is helemaal weg. Ondersteuning/behulpzaamheid... Zeer matig. Dacht met specialist te maken te hebben, maar tot nu toe zeer teleurstellend. Voor goede orde: wij moeten nog op reis, maar de zgn voorpret is helemaal weg. Ondersteuning/behulpzaamheid beneden peil

Beste meneer Tersmette,
Ik heb vorige week telefonisch contact met u gehad om uw ervaringen en deze review inhoudelijk te bespreken. Nogmaals dank voor uw tijd.
Zoals aangegeven kunnen wij...
Beste meneer Tersmette,
Zoals aangegeven kunnen wij geen bindend advies geven over ESTA, dit omdat de besluitvorming van het verkrijgen van dit verplichte document buiten onze macht valt. We nemen uw vraag graag in behandeling en geven waar mogelijk advies. Uw zorgen blijken te zijn ontstaan door het verkrijgen van (foutieve) informatie via diverse bronnen op het internet, wat ons vanzelfsprekend niet aan te rekenen is. We betreuren daarom het ontbreken van nuance in deze review. We begrijpen dat het inmiddels gelukt is en daar zijn wij blij om.
Nogmaals excuses dat u zich door ons niet geholpen voelt (voelde). Dat is niet onze intentie en hebben uw ervaring daarom intern besproken om hier van te leren.
Doets Reizen

Margreet

Veel te intensieve reis in Zweden

Zeer slechte ervaringen met Doets Reizen

Alice

Mooie reis, fijne hotels, tot dat er iets niet goed gaat. Helaas een hotel geen beschikbaarheid en een suite gekregen, deze hoort tevoren te worden gemeld. Deze melding was 'verstopt' in de mail met... Mooie reis, fijne hotels, tot dat er iets niet goed gaat. Helaas een hotel geen beschikbaarheid en een suite gekregen, deze hoort tevoren te worden gemeld. Deze melding was 'verstopt' in de mail met de factuur. Een andere wijziging was separaat gemeld. Via hen een auto gehuurd en een verzekering afgesloten. We hadden een aanrijding en moesten alsnog een fiks borg betalen 7500 euro ter plekke.

Uw ervaring met Doets Reizen

Geen hulp of ondersteuning, bij klachten geen reactie op je mail. Bij hulp vraag of zij kunnen helpen bij het verkrijgen van het schaderapport was het antwoord: U hebt dit veroorzaakt dus u kunt het... Geen hulp of ondersteuning, bij klachten geen reactie op je mail. Bij hulp vraag of zij kunnen helpen bij het verkrijgen van het schaderapport was het antwoord: U hebt dit veroorzaakt dus u kunt het ook oplossen. Op mijn gesprek over de kamer: u mag blij zijn dat we nog iets hebben gevonden, weet u wel hoe druk het is. Dit is werkelijk geen klantvriendelijkheid. En ondertussen 7500 euro minder op mijn rekening die ik voorlopig niet terug krijg.