Wat vindt u van de presentatie in onze winkel?

Dorleijn

Redelijk bij aankoop, ronduit slecht bij levering en klachtenservice

Waardeloos, niet tevreden. Wordt niets mee gedaan door Jan Groen

Frank

Zeer slecht!

Wat vindt u van het eindresultaat?

Zeer slecht, en tevens asociaal

Marcelo

Heel tevreden

Uitstekend

Richard

Klantenservice ver beneden peil.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Doordat er te weinig geleverd werd wand niet op tijd kunnen afkrijgen. Het was niet mogelijk om de 4 tegeltjes van 13X13 na te sturen want ze verzenden niets hierdoor 100km retourtje moeten rijden... Doordat er te weinig geleverd werd wand niet op tijd kunnen afkrijgen. Het was niet mogelijk om de 4 tegeltjes van 13X13 na te sturen want ze verzenden niets hierdoor 100km retourtje moeten rijden om op te halen en geen compensatie. 10ltr benzine á €2,49.
En bedankt Jan Groen, ook de tijd voor het extra werk en reizen, jullie uren zijn zeker gratis. Eens maar nooit meer, er zijn nog zoveel betere zaken kwam ik te laat achter.

Breeveld

Voor particuliere een drama mensen zijn vriendelijk maar logestiek voor paticulier niet echt top voor hulp heel aardig maar bij berekenen veelste veel ga je terug brengen mag je geld toegeven. Voor... Voor particuliere een drama mensen zijn vriendelijk maar logestiek voor paticulier niet echt top voor hulp heel aardig maar bij berekenen veelste veel ga je terug brengen mag je geld toegeven. Voor zakelijk misschien goed maar voor particulier niet. 1 voordeel bij hun is de keuze is reuze maar geduld wordt zeer op de proef gesteld.

Wat vindt u van het eindresultaat?

mijn keuken is mooi geworden maar mijn gemoedtoestand is vaak standje storm geweest

Peter Reijman

Prima, fijne hulp bij de aankoop

Wat vindt u van het eindresultaat?

Tot aan het afhalen bestelde goederen gaat het prima. Het afhalen van 'gereed staande bestelling' gaat echter NIET goed. Als enige klant sta je gewoon 45 minuten te wachten totdat men je bestelling... Tot aan het afhalen bestelde goederen gaat het prima. Het afhalen van 'gereed staande bestelling' gaat echter NIET goed. Als enige klant sta je gewoon 45 minuten te wachten totdat men je bestelling heeft. Waarom geven jullie door dat je bestelling klaar staat. Vervolgens moet een mannetje alles bij elkaar zoeken. Sta je daar drie kwartier in de volle zon te wachten op???? Als je jezelf een beetje serieus neemt dan verbeter je dit. Zal wel weer door Corona of Oekraïne komen ......

Irene

Zeer positief goede service in de winkel en de tegelzetter heeft ook mooi werk geleverd

Wat vindt u van het eindresultaat?

super mooi eindresultaat, nog mooier dan verwacht door het meedenken van de tegelzetter

Podotherapie MB Voorschoten

Prima winkel en ontzettend aardige medewerkers

prima

B Jansen

Ontzettend slechte service

Resultaat slecht, tegels niet zoals in de winkel, 6 tegels kwamen gebroken aan

van Doeland

Niet best. Wij zijn bij Jan Groen geweest in het kader van een nieuwbouwwoning voor het uitkiezen van tegels voor het sanitair. Er zijn beperkte mogelijkheden in tegels die gekozen kunnen worden... Niet best. Wij zijn bij Jan Groen geweest in het kader van een nieuwbouwwoning voor het uitkiezen van tegels voor het sanitair. Er zijn beperkte mogelijkheden in tegels die gekozen kunnen worden door klanten met een nieuwbouwwoning en deze keuzes zijn allemaal behoorlijk duur. Het argument dat wordt gegeven is dat de tegels langdurig in het assortiment moeten blijven. Wij vinden dit helemaal geen valide argument.

Er wordt duidelijk geprobeerd meer te verdienen aan klanten met een nieuwbouwwoning. Het zou zeker mogelijk moeten zijn om ook goedkopere tegels standaard in het assortiment aan te houden voor nieuwbouwprojecten. Nu ontstaat de situatie dat de standaard tegel die wordt aangeboden in de nieuwbouwprojecten, niet voldoet voor een moderne badkamer. De alternatieven zijn vervolgens allemaal erg prijzig.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Niet naar tevredenheid. Wij zijn slecht geïnformeerd over de voegkleuren. Er is geadviseerd om de donkere vloertegels die ook op één van de muren zijn geplaatst met dezelfde voegkleur te voegen als... Niet naar tevredenheid. Wij zijn slecht geïnformeerd over de voegkleuren. Er is geadviseerd om de donkere vloertegels die ook op één van de muren zijn geplaatst met dezelfde voegkleur te voegen als de witte tegels op de andere muren. Dit zou een rustig resultaat geven. Doordat de muren blijkbaar niet op hetzelfde moment zijn gevoegd, vallen de voegkleuren door de hoeveelheid vocht die is gebruikt anders uit. Dit heeft een lelijk resultaat gegeven. Beter hadden de donkere vloertegels op de muur met een donkere voeg van de vloer gevoegd en de witte tegels met een daarbij gekozen voeg.