Assortiment
7.8/10

Monique

Erg slecht

Communicatie en sneller opsturen. Tis geen duur artikel wat ik besteld had

Gerda

Matige ervaring. De oorbellen hadden scheve stekers. Dit hadden ze bij het inpakken moeten zien, want ik zag het direct bij het uitpakken.

Veel keus.

Reageren op mailtjes of de telefoon opnemen. Via WhatsApp jezelf even voorstellen of iig eindigen met je naam ipv alleen maar de woorden "bestelling is verzonden' typen. Fatsoensnormen nietwaar?

Suus

Op vrijdag een bestelling gedaan en de volgende ochtend de oorbellen al ontvangen!

Snel bezorgd!

Ietze

Verschrikkelijk. Geen levering, geen contact mee te krijgen. Inmiddels 4 weken later maar niks vernomen. We willen ons geld terug.

Neem contact met ons op

Maaike

Verschrikkelijk oplichters

Niks

Oplichters. Heb een gift box besteld van sieraden. De waarde hiervan klopt totaal niet en het zijn sieraden die je zelf je vijand niet geeft. Pure oplichting

Reactie Its-beautiful.nl:

Bij de beschrijving van de Goodiebag staat duidelijk te lezen dat de inhoud bestaat uit zowel sieraden als cadeaubonnen/waardebonnen. Jammer dat deze klant niet tevreden is over de inhoud van de... Bij de beschrijving van de Goodiebag staat duidelijk te lezen dat de inhoud bestaat uit zowel sieraden als cadeaubonnen/waardebonnen. Jammer dat deze klant niet tevreden is over de inhoud van de ontvangen Goodiebag. Wij hebben al veel Goodiebags verkocht en hebben hierover, vaak per mail, over het algemeen positieve reacties op gehad.

borsa

Geweldig bedrijf! de mensen zijn zo vriendelijks echt een aanwinst voor Ommen

alles is goed

er zijn geen verbeterpunten

Peter

Gegraveerde hondepoor hangertje

Zeer mooi en snel geleverd

Nee

Heleen

In tegenstelling tot de info op hun site werd mijn armbandje niet binnen 3-5 dagen, maar na 4 weken pas geleverd. Geen excuses, niet bereikbaar, geen reactie op mijn mails. Uiteindelijk was het... In tegenstelling tot de info op hun site werd mijn armbandje niet binnen 3-5 dagen, maar na 4 weken pas geleverd. Geen excuses, niet bereikbaar, geen reactie op mijn mails. Uiteindelijk was het armbandje na 2 dagen ook nog eens kapot en wat wordt er aangeboden? Reparatie die ik zelf mag betalen. Onvriendelijke klantenservice, slechte communicatie, echt een domper.

Nee

Klantvriendelijkheid en oprechtheid

Reactie Its-beautiful.nl:

Deze klant geeft een negatieve review met een onvolledig verhaal. Op onze website stond duidelijk vermeld, dat bestellingen een langere levertijd konden hebben i.v.m. de verhuizing van ons bedrijf.... Deze klant geeft een negatieve review met een onvolledig verhaal. Op onze website stond duidelijk vermeld, dat bestellingen een langere levertijd konden hebben i.v.m. de verhuizing van ons bedrijf. Onze expert heeft de schade aan het kinderarmbandje beoordeeld en heeft ons verteld dat de schade is ontstaan doordat het armbandje vermoedelijk ergens achter is blijven haken. Deze schade kan namelijk alleen ontstaan wanneer het armbandje te hard uit elkaar wordt getrokken. Daardoor kunnen wij de reparatie niet onder de garantie laten vallen. Voor een klein bedrag zou mevrouw de armband kunnen laten maken, waarbij wij de arbeidskosten voor onze rekening nemen.

M.V

Geweldige service.
Mijn bestelling arriveerde dubbel gevouwen door de brievenbus. Dit is een foutje van de bezorger .
Ik heb een berichtje gestuurd naar It’s beautiful, en ik had 2dagen...
Geweldige service.
Ik heb een berichtje gestuurd naar It’s beautiful, en ik had 2dagen later mijn bestelling opnieuw door de brievenbus, en nu prima in orde. Ik vind dit een super service, nogmaals bedankt.

De vlugge en snelle service bij problemen.

Nvt

Louise

Vandaag de goodie bag ontvangen. Wat een flut pakket. Bij lange na geen €60,- waard. Kortingsbonnen hadden ze kunnen houden, zal nooit meer hier bestellen. Je mag het niet eens retourneren. Wel... Vandaag de goodie bag ontvangen. Wat een flut pakket. Bij lange na geen €60,- waard. Kortingsbonnen hadden ze kunnen houden, zal nooit meer hier bestellen. Je mag het niet eens retourneren. Wel makkelijk zo om sieraden in te doen, due ze normaal niet aan de straatstenen kwijtraken.

Enige wat goed is dat ze snel verzenden. (Maar ja, willen natuurlijk snel van hun rommel af zijn.)

Ga eens eerlijk verkopen. Mensen vertrouwen jullie met je website. Achteraf blijken jullie gewoon troep te versturen en dar kun je niet eens retourneren, bah bah.