7.2/10
7.4/10
7.6/10
6.4/10

Uw Slager Andringa

Goed geholpen, nadat een ander bedrijf verstek had laten gaan . Nadat alles besteld was, kwam adviseur zelfs nog een betere textiel soort laten zien wat beter was voor de blouses.
Tussendoor...
Tussendoor goede communicatie ?

Kwaliteit / goede service & communicatie

Snelle levering en tevreden!

Goede service en iDeal

Geweldig een snel!

Heb paar x mail gestuurd met order nummer maar krijg gewoon geen antwoord over de status van de bestelling.
Als ik dan vraag waarom ik geen antwoord krijg, zonder ordernummer te noemen dan reageren ze opeens wel.
Daarna weer mail gestuurd met de zelfde vraag en gewoon geen antwoord.

Nu al dik maand te wachtten op paar sokken en shirts.

Heb nog geen sterke punten kunnen vinden, is ook me eerste bestelling.

Misschien reageren op mails van mensen? Ben ook gewoon te werk en geen tijd om te bellen.
Daarvoor is mail uitgevonden toch?
Misschien ook wel idee om mail te sturen naar mensen als het...
Daarvoor is mail uitgevonden toch?
Misschien ook wel idee om mail te sturen naar mensen als het product onder weg is.

Everse

15 september bestelling geplaatst nog niets ontvangen. Meestal bestel je iets als je het nodig bent het is nu 28 okt.! Het is omdat het via het bedrijf gaat anders bestelde ik hier niet weer. Veel... 15 september bestelling geplaatst nog niets ontvangen. Meestal bestel je iets als je het nodig bent het is nu 28 okt.! Het is omdat het via het bedrijf gaat anders bestelde ik hier niet weer. Veel te lange levertijd.

Zou ook graag bevestigingsmail ontvangen als ik iets bestel. En een mail als het verzonden word.

Betty Kreuk

In juli 2 zwarte polo's gekocht en nu verkleurt ( geschikt als poetslap geworden ) vandaag gevraagt hoe dit mogelijk is en hoe nu verder, uitleg was dat het hoogst waarschijnelijk door zweet kwam... In juli 2 zwarte polo's gekocht en nu verkleurt ( geschikt als poetslap geworden ) vandaag gevraagt hoe dit mogelijk is en hoe nu verder, uitleg was dat het hoogst waarschijnelijk door zweet kwam en aangezien het shirt van katoen is dit kan gebeuren.
Op de vraag wat nu ,dus niks was mijn probleem.
Jammer dat deze t shirt's en polo's nog gwoon verkocht worden en niet meteen zijn verwijderd als je slogan is dat je voor kwalietijd sta en dan daar niet je verantwoording in neemt.

Neem je verantwoording als je achter je producten staat en verkoop het anders niet maar ben er voor je consument en ga de discussie aan met de leverancier

Snelle levering, klantvriendelijk

Dezelfde maat heeft soms een afwijking, is prima opgelost door het bedrijf, maar is wel vervelend

Reactie Interpromo:

Hartelijk dank voor de positieve review. Een afwijking in dezelfde maat is inderdaad vervelend. Gelukkig is dit probleem goed opgelost door onze collega's.

Het was de eerste keer en dat was goed

geen verbeter tips

Reactie Interpromo:

Fijn te horen dat u zo tevreden bent over de webwinkel en de levering. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

Reactie Interpromo:

Bedankt voor uw review! Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een nieuwe webshop zodat er meer duidelijkheid komt en het bedieningsgemak voor elke klanten. Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.