schmitt

Goed product en snelle correcte levering

Korten

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. De bestelling werd snel geleverd. Ook voor advies kun je goed terecht bij de Accudienst

Cor

Vlot bestellen en leveren, en een goede prijs

Feedback company ,AccuDienst.nl

De service is spectaculair

Yevhenii Shevchuk

Ik heb olie besteld, deze kwam snel aan voor een goede prijs, alles is in orde

Andre

Supersnelle levering.

Johan

Helaas een dag te laat geleverd

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je feedback Johan, we stellen het op prijs. Onze excuses dat je bestelling de 2de dag aankwam i.p.v. de volgende dag. In ongeveer 97% van de gevallen halen we de opgegeven levertijd... Bedankt voor je feedback Johan, we stellen het op prijs. Onze excuses dat je bestelling de 2de dag aankwam i.p.v. de volgende dag. In ongeveer 97% van de gevallen halen we de opgegeven levertijd maar heel soms duurt het iets langer bij de koerier. Zeker niet leuk als je op een accu zit te wachten. Alsnog veel plezier van de accu en als er nog iets is dan staan we uiteraard graag voor je klaar. ^Pieter van MAPP

WB

Prima levering

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je 5-sterren review WB, we zijn er blij mee! 😄 Graag tot de volgende keer. ^Pieter van MAPP

Mains

Keurig en betrouwbaar

Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de tip! 👍
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de tip! 👍
Bij de Bosch accu stond al 'Direct gebruiksklaar: Plaatsen, starten, rijden!' maar we hebben het er nu nog duidelijker bijgezet. Nogmaals bedankt en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP