Informatieverstrekking
Persoonlijke benadering
9.8/10
Respectvolle benadering

M Vreeling

EMDR therapie gedaan voor een stukje trauma verwerking n.a.v een kitesurf ongeval . Eindresultaat is goed te noemen. Ervaar geen angsten en onderliggende remmingen meer

resultaat

Had een iets ander idee over de uitvoering van de EMDR techniek, misschien vooraf beter moeten laten informeren over de werkwijze en stappen

Arie Riezebos

Samen met mijn vrouw hebben wij van Edwin zeer bruikbare tools gekregen en inzicht in onszelf als persoon.

duidelijk; eerlijk; zeer stabiel in houding en professionele werkwijze

geen te benoemen die wij konden zien

Carla

Heb de Buteyko Methode gevolgd. In het begin vraagt het een uurtje tijd per dag, maar daar was ik zo aan gewend. Zeker doordat ik na 6 weken de medicijnen al kon verlagen. Na een half jaar ben ik zo... Heb de Buteyko Methode gevolgd. In het begin vraagt het een uurtje tijd per dag, maar daar was ik zo aan gewend. Zeker doordat ik na 6 weken de medicijnen al kon verlagen. Na een half jaar ben ik zo aan deze ademhaling gewend en het is nu gewoon geworden. Ik moest iedere dag meerdere astma-medicatie nemen en ben na een half jaar bijna medicijn vrij !

Ik adem langzamer en rustiger. Mijn longen zijn sterk verbeterd. Het Werkboek is heel overzichtelijk en Edwin beantwoordde mijn vragen goed en gaf aanvullende info.

Wij zijn voor relatietherapie bij Edwin gekomen. Hij heeft ons o.a. geholpen om weer op één lijn te komen en samen uit problemen te komen. In het begin was het ongemakkelijk omdat hij de zere... Wij zijn voor relatietherapie bij Edwin gekomen. Hij heeft ons o.a. geholpen om weer op één lijn te komen en samen uit problemen te komen. In het begin was het ongemakkelijk omdat hij de zere plekken weet te vinden maar juist daardoor heeft hij ons weer in de juiste richting kunnen sturen.

Kiest geen partij, rustig, inlevend, luistert goed, betrokken en doelgericht.

Ellen

Meer dan positief!
Meer dan positief!
Edwin heeft mij volledig geholpen met het verwerken van mijn trauma’s. Hij is vriendelijk, professioneel en heeft enorm veel ervaring. Ik ben alleen maar vol lof over Internalis. Hoe verdrietig ik ook was en het gevoel had alsof ik er even niet meer uitkwam, hij heeft me hier doorheen gesleurd. Het nare gevoel wat eerst het cijfer 8 had was ineens een 0 door de EMDR wat hij heeft toegepast. Hoe vaak ik ook het nare gevoel naar boven probeerde te brengen, het was er gewoon niet meer. Wat een enorme opluchting. Dolgelukkig kan ik weer door het leven. Hartelijk dank Edwin!

Een luisterend oor, goed inlevingsvermogen, professioneel, EMDR werkt echt.

Geen verbeterpunten of tips!

Edwin, jij luisterde en observeerde aandachtig, vroeg goed door en legde de vinger op de zere plek. Jij hielp ons stapje voor stapje onze relatie te verbeteren.

Betrokkenheid, respectvol, scherp en doelgericht

Hier hoeven wij niet lang over na te denken.........geen:-)

J

Edwin weet continu de rode lijn vast te houden. Hij relateert de gesprekken aan de doelen die je zelf gesteld hebt en doet dat op een soepele manier. Gewoon in gesprek, lijkt luchtig (is het ook)... Edwin weet continu de rode lijn vast te houden. Hij relateert de gesprekken aan de doelen die je zelf gesteld hebt en doet dat op een soepele manier. Gewoon in gesprek, lijkt luchtig (is het ook) maar blijft daardoor gericht. En elke keer wist hij me te raken met 'iets', dat dwong me echt tot goed nadenken tot huiswerk. Tot concentratie op min doelen, wat me daar van afleidt en wat me daar bij kan helpen

Edwin.
ZIjn manier van gesprek aangaan. Voelt dichtbij en tegelijkertijd de afstand van een expert. Hij is bereikbaar (ook als je even een appvraag hebt). Hij kan sterk relativeren.

Nee. Die ene keer dat hij de afspraak was vergeten, vergeet ik maar. Omdat hij dat binnen halfuur kon rechtbreien

Joëlla

Prettige, rustige gesprekken waarin de tijd werd genomen.

De rust en de tijd, het voelde nooit gehaast.

Er is niet echt een soort 'wachtruimte'. Als je wat te vroeg bent, moet je wachten in het halletje bij de voordeur en dat vond ik wat minder prettig.

Sylvia

Prettige therapie waarbij je een duidelijk gevoel krijgt van aandacht, empathie en acceptatie. Een doelgerichte therapie. Niet verwacht zo snel al mijn hulpvragen beantwoord te hebben.

Aandacht, empathie, acceptatie, doelgericht.

Hannie

Ik vond het heel prettig bij Edwin. Zijn oprechte aandacht en belangstelling, duidelijk voelbaar en ook zichtbaar door zijn blik waarmee hij je aankijkt, maakte dat ik me op geen enkele manier... Ik vond het heel prettig bij Edwin. Zijn oprechte aandacht en belangstelling, duidelijk voelbaar en ook zichtbaar door zijn blik waarmee hij je aankijkt, maakte dat ik me op geen enkele manier onhandig voelde met het aangeven van mijn "niet doorsnee" angst. Het voelde veilig en ook was er plaats voor humor (wat ik een erg belangrijk aspect vind). Edwin verwoordt duidelijk wat volgens hem aan de basis ligt van "het probleem". En dat maakte in mijn geval al dat ik er wat anders tegenaan keek. Als hij over iets na wil denken zegt hij dat ook. Hij reageert nooit op de automatische piloot. Hij is zacht en vriendelijk in zijn benadering maar kan ook zeker confronteren.

De oprechte aandacht, de humor, de verdieping.

Nee, ik kom nergens op.