JS Zwiggelaar

Fijn en correct werkend bedrijf. Bij Inktweb toch weer voordeliger uit met originle inktcartridges dan bij concurenten. Opnieuw Bestellen van zelfde artikel gaat heel makkelijk vanuit je account... Fijn en correct werkend bedrijf. Bij Inktweb toch weer voordeliger uit met originle inktcartridges dan bij concurenten. Opnieuw Bestellen van zelfde artikel gaat heel makkelijk vanuit je account bij bestelverleden.Scheelt weer hoop zoekwerk. Correcte en snelle levering met een pakketje wat door de brievenbus past. Heel fijn dat men van de verpakking het etiket en een extra briefje meezend zodat je kunt zien dat het idd de originele cartridges zijn.
Fijne klantenservice. werd snel en correct geholpen.

Inktweb is Voordeliger ,Snelle Levering als Brievenbus pakketje en Vriendelijke Klantenservice.

Bij bevesetiging besetlling nog even extra vermelden dat het via brievenbus post gaat. Dit stond er bij mij niet bij vermeld en hier heb ik dus naar klantenservice over gebeld.

Joop Komdeur

Prima bedrijf, goede dienst verlening snelle bezorging

Hierboven vemeld

Volk

Snel, goedkoop en goede kwaliteit.

Snel geleverd

Ga zo door. Hou de kwaliteit hoog. Die zal altijd winnen.

R.Yong

👍

Keyen

Fijne ervaring

Prijs

Verzend niet met PostNL.

Assia

Vond jullie bedrijf via bol.com

Stuk goedkoper dan bol.com

Geen verbetering tips

K. Beket

Set ink cartridges besteld voor mijn Brother printer en snel de volgende dag al geleverd. Een van cartridges werd niet door de printer geaccepteerd. Gemeld aan Inktweb. Deze stuurde een instruktie... Set ink cartridges besteld voor mijn Brother printer en snel de volgende dag al geleverd. Een van cartridges werd niet door de printer geaccepteerd. Gemeld aan Inktweb. Deze stuurde een instruktie om dit probleem te verhelpen. Instruktie verschillende malen uitgevoerd zonder resultaat. Na melding hiervan heeft Inktweb kostenloos een andere cartridge gestuurd waarna het probleem is verholpen.

Prima service en snelle reactie en oplossing voor mijn probleem.

Prima zo!

PeterBaas

Een goed bedrijf voor je inkt wat er nodig is

Het product wordt perfect afgeleverd

Er zijn geen verbeteringen nodig

Solarfotostudio

Zeker voor herhaling vatbaar

Snel geleverd

VANLOMMEL Herman

Snelle levering - prima kwaliteit.

Origineel materiaal

Geen opmerkingen