Thea Roding

Vraag en aanbod

Uw ervaring

Ik zocht iemand met ervaring en iemand die Nederlands spreekt. Heb ik niet gevonden maar ik hoop met Phionah toch een goede werkster te hebben gevonden.

ed slaghuis

Lastige website

Uw ervaring

onvoldoende mogelijkheden om het bedrijf in contact te komen.

Thea van der Kruit

Weinig hulp

Uw ervaring

Tot nu toe heb ik weinig steun van jullie ervaren. Geen vergoeding voor kapotgemaakte stofzuiger en geen hulp tussendoor als de hulp stopte. En ik heb twee hartoperaties achter de rug dus die had... Tot nu toe heb ik weinig steun van jullie ervaren. Geen vergoeding voor kapotgemaakte stofzuiger en geen hulp tussendoor als de hulp stopte. En ik heb twee hartoperaties achter de rug dus die had ik goed kunnen gebruiken. Verder ben ik niet goed op de pc en dat helpt ook niet.

l.n.j.bovee

Goede service

okay

David hildering

Snel iemand gevonden

Uw ervaring

Snel iemand gevonden, duidelijke website.

S Greven

Onduidelijk, ga zelf goed lezen en er achteraan

Uw ervaring

Het was niet duidelijk wanneer de eerste afschrijving voor het abonnement zal plaatsvinden. Pas na het bellen/chatten kwam er informatie hierover. De site werkt matig maar uiteindelijk is het juiste... Het was niet duidelijk wanneer de eerste afschrijving voor het abonnement zal plaatsvinden. Pas na het bellen/chatten kwam er informatie hierover. De site werkt matig maar uiteindelijk is het juiste menu en informatie te vinden. Ik snap dat mensen gauw gedupeerd kunnen voelen door de gebrek aan duidelijkheid, commuicatie en slechte website. Verder prima.

H.Wicht

Goed bedrijf.

Mike

Oplichters!

Uw ervaring

Schandalig bedrijf, brengen kosten in rekening zonder dat je iemand hebt aangenomen. Geven aan dat je al aan een jaar abonnement vast zit zonder dat je iemand hebt gezien. Zodra een werkster hallo... Schandalig bedrijf, brengen kosten in rekening zonder dat je iemand hebt aangenomen. Geven aan dat je al aan een jaar abonnement vast zit zonder dat je iemand hebt gezien. Zodra een werkster hallo zegt in de chat zit je al aan het abonnement vast voor een jaar en starten je kosten! Dus bij deze trap er niet in wat een oplichting!!!

adriaan van Apeldoorn

Te vroeg om te beoordelen

goed

Jaap Corstens