Bianca de Heer - van der Waal

Ik vond het een fijne manier om de lessen te volgen, duidelijk en toch ook praktisch. Dat was een hele fijne ervaring. Ik kan iedereen aanraden om de lessen online te volgen., zeker als vervoer... Ik vond het een fijne manier om de lessen te volgen, duidelijk en toch ook praktisch. Dat was een hele fijne ervaring. Ik kan iedereen aanraden om de lessen online te volgen., zeker als vervoer lastig is.

Janina Werinussa

Heel goed. Ik heb veel handvatten gekregen om meteen mee aan de slag te gaan in de praktijk, bijvoorbeeld het opstellen van een projectplan. Daarnaast heb ik geleerd hoe ik beter invulling kan geven... Heel goed. Ik heb veel handvatten gekregen om meteen mee aan de slag te gaan in de praktijk, bijvoorbeeld het opstellen van een projectplan. Daarnaast heb ik geleerd hoe ik beter invulling kan geven aan mijn rol en mij beter kan positioneren in de organisatie.

Belinda Adriaansz

Astrid zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen zijn/haar verhaal kon doen. Ze luisterde goed en nam de tijd voor iedereen. Ze heeft een positieve en warme benadering. Inhoudelijk brengt ze de... Astrid zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen zijn/haar verhaal kon doen. Ze luisterde goed en nam de tijd voor iedereen. Ze heeft een positieve en warme benadering. Inhoudelijk brengt ze de materie rustig en duidelijk over.

Esther van Overbeeke

Was goed. Zij weet waar ze het over heeft. Voelt aan als er iemand is die een gevoelige info deelt of persoonlijk ergens mee worstelt. Een fijn persoon om training van te hebben

Mirjam Pieters

Ik kijk met een goed gevoel terug op de cursus. Het heeft mij inzicht in mijzelf gegeven en hoe ik mijn communicatie kan verbeteren/anders kan aanpakken. De training werd door een zeer enthousiaste... Ik kijk met een goed gevoel terug op de cursus. Het heeft mij inzicht in mijzelf gegeven en hoe ik mijn communicatie kan verbeteren/anders kan aanpakken. De training werd door een zeer enthousiaste trainer gegeven, wat veilig en vertrouwd voelde.

Anniek Ruitenbeek

Ik ben erg positief over de cursus De Startende Manager. De open benadering van de trainer zorgde voor erg leerzame cursusdagen. Er werd veel individueel gecoacht, wat juist ook leerzaam was voor de... Ik ben erg positief over de cursus De Startende Manager. De open benadering van de trainer zorgde voor erg leerzame cursusdagen. Er werd veel individueel gecoacht, wat juist ook leerzaam was voor de overige deelnemers. Fijn dat persoonlijke casussen konden worden behandeld en geoefend, zodat we nog meer de behandelde (en online beschikbare) theorie konden toepassen in de praktijk. Het is echt een hele goede basis voor mijn verdere carrière als manager.

Jitse Zonneveld

Erg prettig. Tijdens de cursus heb ik geleerd waarvoor ik gekomen ben namelijk het leiding geven aan projecten. Een leuke groep medecursisten waardoor het makkelijker was om uit je comfort zone te... Erg prettig. Tijdens de cursus heb ik geleerd waarvoor ik gekomen ben namelijk het leiding geven aan projecten. Een leuke groep medecursisten waardoor het makkelijker was om uit je comfort zone te stappen tijdens de praktijk oefeningen, al met al veel geleerd en een dikke aanrader!

Kars van den Heuvel

Het heeft mij als deelnemer veel input gegeven en de 3-daagse zorgt voor weer veel bagage om verder te gaan in het vak. De combinatie tussen theorie en praktijk was perfect en nogmaals heel erg goed... Het heeft mij als deelnemer veel input gegeven en de 3-daagse zorgt voor weer veel bagage om verder te gaan in het vak. De combinatie tussen theorie en praktijk was perfect en nogmaals heel erg goed uitgevoerd door de trainer. Het enige dat anders zou mogen is de opeenvolging van 3 weken voor deze cursus i.r.t. het huiswerk voor de verschillende meetings. Hier mag iets meer tijd tussen zitten.

Richard Nugteren

Was een goede en fijne cursus, ging er zonder verwachting naar toe maar gedurende de cursus merkte ik toch dat ik heel wat handvaten tegenkwam die ik zeker kan gaan gebruiken in de praktijk. Was een goede en fijne cursus, ging er zonder verwachting naar toe maar gedurende de cursus merkte ik toch dat ik heel wat handvaten tegenkwam die ik zeker kan gaan gebruiken in de praktijk.

Was ook een fijne uitleg door een zeer ervaren docent die goed antwoord wist te geven op de verschillende vragen uit de groep, en liet ook duidelijk door middel van rollenspellen zien wat er goed en fout ging.

was zeker de moeite waard en achteraf blij dat ik er geweest ben.

Lisa Moerman

Ik vond het niveau van de cursus te laag, dit is echt een training voor een starter die recent de stap heeft gemaakt naar een senior rol.
Daarnaast vond ik de instructrice teveel haar eigen...
Daarnaast vond ik de instructrice teveel haar eigen emoties en meningen delen.