Resultaat
Levering volgens afspraak
Reactiesnelheid (Indien van toepassing)

C a r o l i n e

Gemakkelijk, duidelijk, snel en zeer correcte samenwerking!!!! Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan!

Snelheid

GEEN

Moos Products

Een top bedrijf komt afspraken na. Wat ze beloven doen ze.

Ze komen hun afspraken na wat ze zeggen zal ook worden gedaan.

Ruud

Na opmeten 4 weken later trap geplaatst, netjes gewerkt, dit bedrijf is zeker een aanrader!!!!

Vriendelijke mensen, Top service

Eric van Batenburg

Top bedrijf. Goede service en een klantgerichte aanpak. Zeer tevreden met het eindresultaat. Bedankt Bas 👍🏻.

Aandacht voor de klant en denken in oplossingen. Heldere communicatie en mooi product. En dat voor een scherpe prijs. TOP!

Jm Jansen

Ter zake kundig en ontzettend vriendelijk, alles dik voor elkaar.

Prijs kwaliteit, ze komen gemaakte afspraken na.

Geen, alhoewel wellicht kan de prijs iets omhoog.

Mark Verstegen

Geweldige aftersales met ongekend coulante oplossing. Hebben in Corona tijd een trap besteld. Door Corona kwam onze eigen verbouwing in een behoorlijke vertraging. Daardoor hebben we de trap een... Geweldige aftersales met ongekend coulante oplossing. Hebben in Corona tijd een trap besteld. Door Corona kwam onze eigen verbouwing in een behoorlijke vertraging. Daardoor hebben we de trap een aantal maanden moeten opslaan. Toen we de trap wilde gaan plaatsen bleken de treden niet te passen in de trapboom. Het bedrijf heeft de trap opgehaald, op de werf nagekeken en de treden aangepast. De trap was in een te vochtige ruimte opgeslagen. Binnen een week was de trap weer terug en inmiddels staat deze perfect passende trap. En dan was ik het meest verrast dat zij dit geheel kosteloos hebben opgelost. Super bedankt en wat een fijn team dat jullie zijn.

Super goede service. Geweldig bedrijf.

Zou het niet kunnen zeggen. Als elk bedrijf op dit niveau zijn verantwoordelijkheid neemt dan waren er geen problemen.

Suplex bv

U bent te vroeg. Ik zou pas na levering gaan informeren

Reactie Houtentrappenwinkel.nl:

Bedankt voor uw feedback. Aangezien u de leverdatum per email zelf heeft verzet is per abuis de uitnodiging voor uw feedback toch automatisch verzonden door ons systeem. Echter hebben wij direct... Bedankt voor uw feedback. Aangezien u de leverdatum per email zelf heeft verzet is per abuis de uitnodiging voor uw feedback toch automatisch verzonden door ons systeem. Echter hebben wij direct gereageerd op uw email om de trap later te leveren. Wij hebben uw trap op de door u gewenste dag geleverd. Wij hopen dat dit allemaal naar wens is verlopen.

Amber

Bestellen was eenvoudig.
Bestelling en bezorging verliep volgens afspraak. Trap past goed in elkaar en ziet er netjes uit.

Netjes volgens afspraak

Nvt

berto bouw en project

lekker snel

Berry Fehrmann

Eigenlijk uitstekend is juiste woord!

Goede configurator, prima afhandeling, telefonisch contact👍. Trap past uitstekend, zeer netjes afgewerkt. Zelfs voor een niet klusser is deze trap te monteren. Heb hem zelf ook als bouwpakket... Goede configurator, prima afhandeling, telefonisch contact👍. Trap past uitstekend, zeer netjes afgewerkt. Zelfs voor een niet klusser is deze trap te monteren. Heb hem zelf ook als bouwpakket ontvangen. Trap stond binnen 3 uur op zijn plaats.