Astrid Valkenburg

Alles is prime geregeld - order ook netjes ingepakt ivm breekkans

Niek Goederond

Zeer goede communicatie, werd twee keer gebeld over een vertraagde levering. Prima service en erg vriendelijk!

The Seafood Bar

Goede ervaring, goed geholpen in de winkel en onlangs van de bezorgservice gebruik gemaakt.

Servies besteld van sola en bevestiging van factuur was snel ontvangen. Helaas ontving ik na enkele weken nog steeds geen mail dat de bestelling was verzonden. Telefonisch contact gezocht met een... Servies besteld van sola en bevestiging van factuur was snel ontvangen. Helaas ontving ik na enkele weken nog steeds geen mail dat de bestelling was verzonden. Telefonisch contact gezocht met een medewerker. Die had mijn nummer achter gelaten bij andere medewerker. Omdat de afgesproken tijd was verstreken wanneer ik terug gebeld zou bellen, heb ik opnieuw contact opgezocht. Excuses werden aangeboden en ik werd netjes te woord gestaan. Dit gesprek verduidelijkte wat er mis was gegaan en wanneer ik de levering zou kunnen verwachten.

Op de mail had ik geen bericht gekregen dat er leveringsproblemen waren met het servies wat ik had besteld. Door zelf contact te zoeken werd ik hiervan op de hoogte gebracht. Het was prettig geweest... Op de mail had ik geen bericht gekregen dat er leveringsproblemen waren met het servies wat ik had besteld. Door zelf contact te zoeken werd ik hiervan op de hoogte gebracht. Het was prettig geweest als ik hier eerder bericht over had gehad. Wel vriendelijk te woord gestaan en goed bereikbaar via de telefoon.

Margreet Vink

Gert te Grotenhuis

Chang Thai

Uitstekende service en kwaliteit.

Ga zo door

Lieke

Heel erg goed!

Ricardo Jacobs nvt

Het netjesverzonden helaas duurde het wel ongeveer een week maar ik ben tevreden met het product bedankt en wieweet tot snel

Ik zou iets sneller verzenden maar de verzender bleek op dinsdag papadag te hebben ik weet hoe druk het kan zijn met kinderen maar communicatie is dan wel belangrijker je collega

Jan Tichelaar

Heel goed. Fantastische producten en service

Misschien op de website iets van voorraad vermelden.