Sylvia van den Boorn

Prima ervaring, product was niet op voorraad, maar werd na heldere en vriendelijke communicatie precies op verwachte termijn gestuurd

Op website duidelijker aangeven als iets niet snel te leveren is

Patricia De vries

Coco's Corner Amsterdam

Uitstekende communicatie, groot selectie producten

Blijf zo door gaan!

Feed the Rhino / wheat. pray. love.

Altijd goed; hele goede service

Tijdens jullie proces van het aan maken van facturen geven jullie aan dat het besteling is verzonden wat geen correct status voortgang geeft. Dit is niet erg, maar je vermoed dan of het verzending... Tijdens jullie proces van het aan maken van facturen geven jullie aan dat het besteling is verzonden wat geen correct status voortgang geeft. Dit is niet erg, maar je vermoed dan of het verzending verkeerd is geleverd.

Zie boven.

Marianne Havermans

Via website 2 items besteld, maar later email gekregen dat 1 item voorlopig niet op voorraad is. Vreemd dat dit niet al duidelijk werd bij het bestellen. Na aantal dagen gebeld waar mijn bestelling... Via website 2 items besteld, maar later email gekregen dat 1 item voorlopig niet op voorraad is. Vreemd dat dit niet al duidelijk werd bij het bestellen. Na aantal dagen gebeld waar mijn bestelling bleef. Bleek het andere artikel ook niet op voorraad te zijn, maar uiteindelijk heb ik 1 item ontvangen.

In webshop al aangeven of artikelen wel of niet op voorraad zijn. Dat voorkomt veel vertraging en verwarring bij mij als klant.

A. van Schaik

Nette afhandeling van de bestelling.
Goede communicatie.

P.R. Beekman

Helder assortiment, snel en correct geleverd

deze vraag moet niet verplicht zijn

Corina Elissen

Prima gegaan. Mijn bestelling was niet op voorraad en ik werd keurig gebeld hierover. Of het een probleem was dat mijn bestelling paar weken later bezorgd werd ivm niet op voorraad.

Aart Zwanenburg

Snelle levering, duidelijke communicatie