Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Tamara Leijten

Nadat we zijn ingeschreven, kregen we al snel een hulp toegewezen. Toen die hulp ermee stopte, hadden we na een week een nieuwe. Erg snel.

Opmerkingen of tips

Doorgeven van werkelijk gemaakte uren door de hulp via de website.

Reactie Home Works:

Beste Tamara, ontzettend bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat alles zo soepel is verlopen met de nieuwe hulp. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet om... Beste Tamara, ontzettend bedankt voor jouw mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat alles zo soepel is verlopen met de nieuwe hulp. Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel niet om even contact met ons op te nemen!

M. van Manen

Reactie Home Works:

Beste meneer van Manen, heel erg bedankt voor uw lovende review. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent! Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten. Wij helpen u graag!

Sharen

Vriendelijke service

Opmerkingen of tips

alle chat berichten komen in spam zie het daarom niet

Reactie Home Works:

Beste Sharen, Vriendelijk dank voor je positieve review! Fijn om te zien dat je heel tevreden bent met je nieuwe huishoudelijke hulp. Ik kan niet zien waarom de emails over de chatberichten bij jou... Beste Sharen, Vriendelijk dank voor je positieve review! Fijn om te zien dat je heel tevreden bent met je nieuwe huishoudelijke hulp. Ik kan niet zien waarom de emails over de chatberichten bij jou in de spam terecht komen omdat de andere mails wel aan schijnen te komen. Mocht je er nog vragen over hebben laat het ons gerust weten. Vriendelijke groet, HomeWorks.

MM Frederik

Heel positief; snelle match, met een heel fijne hulp!

nvt

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Frederik, Hartelijk dank voor uw review over ons en uw huishoudelijke hulp! We vinden het belangrijk dat er een goede match is tussen klant en huishoudelijke hulp en zijn dan ook heel... Beste mevrouw Frederik, Hartelijk dank voor uw review over ons en uw huishoudelijke hulp! We vinden het belangrijk dat er een goede match is tussen klant en huishoudelijke hulp en zijn dan ook heel blij om te horen dat u erg tevreden bent. Nogmaals bedankt!

Tuba

Goed !

Ben te vreden!

Reactie Home Works:

Beste Tuba, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust... Beste Tuba, heel erg bedankt voor jouw lovende review! We vinden het heel fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op, wij helpen je graag!

L.A. Groot

Gewoon goed geregeld.

Opmerkingen of tips

Voor zover niet, het is duidelijk.

Reactie Home Works:

Beste meneer Groot, namens het hele team van HomeWorks wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke... Beste meneer Groot, namens het hele team van HomeWorks wil ik je graag heel erg bedanken voor jouw lovende review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Yvette

Na 3 mislukte afspraken en miscommunicatie nu eindelijk een hulp die super goed heeft schoon gemaakt! Het duurde even maar we zijn inmiddels erg tevreden

Opmerkingen of tips

Ik heb wel het idee dat er soms wat langs elkaar heen gewerkt wordt

Reactie Home Works:

Beste Yvette, heel erg bedankt voor jouw review en wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Het is inderdaad erg vervelend als hulpen op het laatste moment afzeggen. Heel fijn dat... Beste Yvette, heel erg bedankt voor jouw review en wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Het is inderdaad erg vervelend als hulpen op het laatste moment afzeggen. Heel fijn dat jullie aan de bel hebben getrokken en ons in de gelegenheid hebben gesteld de situatie voor jullie op te lossen. Mochten we nu of in de toekomst verder iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Particulier

Netjes en hulpbereidend

Opmerkingen of tips

Ik ben goed geholpen tot nu toe

Reactie Home Works:

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Heel erg bedankt voor jouw lovende review! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen,... Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met jouw huishoudelijke hulp en onze begeleiding! Heel erg bedankt voor jouw lovende review! Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Haring, Ben

Duidelijke telefonische toelichting

Duidelijke telefonische toelichting

Reactie Home Works:

Beste Ben, hartstikke bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat onze telefonisch toelichting zo wordt gewaardeerd! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het... Beste Ben, hartstikke bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat onze telefonisch toelichting zo wordt gewaardeerd! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

mca. glas

Vervelend dat je steeds door een andere medewerker gemaild wordt.

Gaarne 1 contactpersoon