Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

José Sampimon

Jammer genoeg was er niet direct hulp beschikbaar voor mijn aanvraag op 31 januari. Eerste keer hulp op 12 febr gestart

Opmerkingen of tips

Ben super tevreden met mijn hulp

Reactie Home Works:

Beste José, Wat fijn dat je een hulp via HomeWorks hebt gevonden. Jammer dat je er wat langer op moest wachten maar we zijn blij voor je dat het toch is gelukt!

Adriana Cordoba

Ik werk bij HomeWorks

Opmerkingen of tips

Fijn contact met HomeWorks die alles snel voor me regelde en al snel mijn eerste leuke klanten. Ben blij

Reactie Home Works:

Dank Adriana voor jou mooie review. Wij zijn super blij dat je ons team bent komen versterken!

S. Van Maanen

Heel goed duidelijke website en telefonisch vriendelijke mensen.

Opmerkingen of tips

Ik heb gebeld wie nu eigenlijk de coördinator is. Zijn gewoon de mensen aan de telefoon, die ik 1 x heb gesproken, omdat ik alles via de website kon regelen.

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie review!

Marc

Zeer positief

Heel goed meegedacht!

Reactie Home Works:

Beste Marc, dank voor jouw review! Wat fijn dat je een zeer positieve ervaring hebt met HomeWorks. We helpen je graag!

Anita

In de Coronatijd wordt er verwacht dat je 72 uur van te voren kan afzeggen. Het lijkt mij dat je niet van te voren weet wanneer er klachten komen. Meer dan 48 uur van te voren afgezegd en je moet... In de Coronatijd wordt er verwacht dat je 72 uur van te voren kan afzeggen. Het lijkt mij dat je niet van te voren weet wanneer er klachten komen. Meer dan 48 uur van te voren afgezegd en je moet gewoon de gehele prijs betalen, zonder dat je er wat voor terug krijgt. Erg slechte service

Opmerkingen of tips

rekening houden met de coronaklachten

Reactie Home Works:

Beste heer, mevrouw niet alleen nu tijdens coronatijd maar in elke situatie waarbij je afzegt binnen 72 uur. Dit zijn ook de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan. En de reden waarom we dit... Beste heer, mevrouw niet alleen nu tijdens coronatijd maar in elke situatie waarbij je afzegt binnen 72 uur. Dit zijn ook de voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan. En de reden waarom we dit doen is om hulpen meer zekerheid te bieden. Als je via de aangegeven manier ook afzegt dan krijg je hier ook nog een extra waarschuwing over en kunnen we proberen om de afspraak te verzetten.

Van der Marel

Top

Goed bedrijf

Beste Joyce,
Dank voor je goede review.
Goed te horen dat je een fijne hulp via HomeWorks hebt gevonden!

shaheen Rafique

Geweldig! Heb een tijd geen hulp gehad omdat het toen vakantieperiode was maar daarna heeft homeworks zijn best gedaan om voor mij hulp te zoeken die nog eens mijn vaste hulp wordt! 5 sterren voor... Geweldig! Heb een tijd geen hulp gehad omdat het toen vakantieperiode was maar daarna heeft homeworks zijn best gedaan om voor mij hulp te zoeken die nog eens mijn vaste hulp wordt! 5 sterren voor een goede dienstverlening en moet ook complimenten voor de hulp geven die haar werk perfect doet!

Complimenten !!

Reactie Home Works:

Fijn dat we toch een goede vaste hulp voor je hebben gevonden.

Schipper

Bijna 2 maanden na mijn aanvraag nog geen steeds hulp en weinig feedback

Opmerkingen of tips

Actiever zoeken naar een hulp bij een aanvraag

Beste mevrouw Schipper,
Zojuist hebben we met elkaar gesproken en gelukkig heeft u nu zelf een hulp gevonden. Dat is natuurlijk het belangrijkste.
Wel vind ik het voor het beeld, dat u op...
Beste mevrouw Schipper,
Wel vind ik het voor het beeld, dat u op internet van ons schets, belangrijk om aan te geven dat wij u al direct na de aanvraag hadden laten weten dat het voor ons moeilijk zou worden om u te kunnen helpen. Ook lieten wij u weten dat we, zodra wij wel een hulp voor u hadden gevonden, dit dan aan u zouden laten weten. In de tussentijd hebben we wel ons best gedaan en regelmatig hulpen gezocht. Helaas zonder resultaat.

E van Schaik

Goede klantenservice, toegewijd aan het vinden van een passende huishoudelijke hulp/begeleiding hierin, goede communicatie, vriendelijk.

Nvt

G.P. van Dee

Communicatie en toewijzing van hulp ging goed.
De hulp werkt goed maar spreekt slecht Nederlands.
Vind ik wel jammer.

Opmerkingen of tips

Kijken dat de hulp beter Nederlands spreekt.

Reactie Home Works:

Beste heer Van Dee, allereerst fijn dat u tevreden bent over de schoonmaak door uw hulp en dat de communicatie en begeleiding vanuit HomeWorks goed ging! Toch geeft u ons maar een kleine voldoende.... Beste heer Van Dee, allereerst fijn dat u tevreden bent over de schoonmaak door uw hulp en dat de communicatie en begeleiding vanuit HomeWorks goed ging! Toch geeft u ons maar een kleine voldoende. Dit heeft dan volgens ons vooral te maken met dat u vindt dat de hulp niet zo goed Nederlands spreekt als u zou wensen. Er werken steeds meer mensen ook in de schoonmaak die het Nederlands niet als kind hebben leren spreken. Mocht u het een te groot probleem vinden dan gaan we graag voor u op zoek naar een hulp waarmee het praten wat gemakkelijker gaat. We hebben al contact met u opgezocht en wachten uw telefoontje af.