Begeleiding
Communicatie

Heleen Mos

Werkt goed

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent. Voor ons een echte opsteker aan het begin van een nieuwe werkweek!

Ineke jacobs

Over het algemeen goed.Wel even wennen aan elkaar.

Opmerkingen of tips

Iets meer aandacht voor de werkwijze/ communicatie

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie beoordeling! En ook dank voor het delen van de feedback, we nemen het mee!

Somayah

Heel nuttig

Opmerkingen of tips

Een beetje duur, maar goede dienst

Reactie Home Works:

Wat fijn dat je zo tevreden bent en dank dat je het met ons deelt!

Homeworks

Prima op orde

Reactie Home Works:

Beste mevrouw/meneer, Dank voor de review! Fijn dat u tevreden bent!

Erica

Slechte ervaring. Maakt verhaal op website niet waar.

Opmerkingen of tips

Na wat hobbels in het begin waar onduidelijkheid ontstond over kosten ( Website zegt all-in, maar achteraf toch extra kosten) , is het probleem door goede communicatie en snel reageren van homeworks... Na wat hobbels in het begin waar onduidelijkheid ontstond over kosten ( Website zegt all-in, maar achteraf toch extra kosten) , is het probleem door goede communicatie en snel reageren van homeworks uitgesproken.

Beste Erica,
Dank voor jouw review. En fijn dat je nu tevreden bent met de hulp.
Beste Erica,
Dank voor jouw review. En fijn dat je nu tevreden bent met de hulp.
Onze kosten zijn inderdaad all-in. Echter in dit geval vroeg de hulp die jij gekozen had aan jou of zij toch ook een vergoeding voor reiskosten mocht vragen omdat de afstand achteraf toch wat ver bleek voor haar.
Je bent natuurlijk helemaal vrij om dit te accepteren of niet. Uitgangspunt is dat je natuurlijk uit moet kunnen gaan van wat er op de website wordt aangegeven. We hebben het ook met de desbetreffende hulp ook besproken.
Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen en dat de match nu toch een succes is.

Roos Dael

Fijne hulp in mijn huishouden.

Opmerkingen of tips

Tussentijdse berichten ('het is nog niet gelukt') vind ik minder relevant.

Reactie Home Works:

Dag Roos, We zijn blij dat je een fijne hulp hebt gevonden. Dank ook voor jou feedback, daar gaan we mee aan de slag!

Home works

Wel goed alleen jammer geen vaste contract alleen nul uren contract

Vast contract geven

Reactie Home Works:

Beste collega, dank voor het schrijven van jouw review en fijn dat je tevreden bent. Met de regeling dienstverlening aan huis is het inderdaad standaard zo dat je minder continuïteit hebt dan een... Beste collega, dank voor het schrijven van jouw review en fijn dat je tevreden bent. Met de regeling dienstverlening aan huis is het inderdaad standaard zo dat je minder continuïteit hebt dan een dienstverband met vaste uren. Daarom hanteren wij een opzegtermijn en adverteren we veel om er voor te kunnen zorgen dat je kunt kiezen uit voldoende klanten als er een klant bij je opzegt.

Trees

Een week geleden een aanvraag ingediend & volgende dag kon de hulp beginnen. Werd later gebeld om te horen of alles in orde was en ik nog vragen had. Bevalt vooralsnog goed, maar dus geen langdurige... Een week geleden een aanvraag ingediend & volgende dag kon de hulp beginnen. Werd later gebeld om te horen of alles in orde was en ik nog vragen had. Bevalt vooralsnog goed, maar dus geen langdurige ervaring.

Opmerkingen of tips

De profielen van de medewerkers zijn heel summier en vaak ook niet ingevuld, het zou fijn zijn om meer informatie zoals in ieder geval een ingevulde profieltekst & reviews.

Reactie Home Works:

Beste Trees, Wat fijn dat je tot nu toe een goede ervaring hebt en dat je deze deelt! Dank ook voor jouw feedback. We werken aan de profielteksten en weergave van reviews!

Daniëlle (de Jong) Hoek

Ik werk sinds 2017 met veel plezier als huishoudelijke hulp bij Home Works.

Opmerkingen of tips

Ik ben goed tevreden over de samenwerking en de communicatie zowel met mijn klant als met kantoor van home works(coördinatoren)

Reactie Home Works:

Beste Danielle, Dank voor jouw review! We vinden het erg fijn dat je de samenwerking zo waardeert en het is geheel wederzijds!

Jan Twilt

Goed tot nu toe. We zijn sinds afgelopen maandag bezig. Dus veel kan ik er niet over zeggen

Opmerkingen of tips

We zijn sinds afgelopen maandag bezig. Dus tips of opmerkingen heb ik nog niet.

Reactie Home Works:

Beste Jan, Dank voor de mooie review! We zijn blij dat we een fijne hulp voor je hebben kunnen vinden!