Begeleiding
Communicatie

Mark

Thatiane

Opmerkingen of tips

Ik ben heel tevreden met mijn schoonmaakster, Thatiane. Ze is een zeer sympathieke vrouw, die altijd met een glimlach op haar gezicht komt werken. Ze werkt hard en efficiënt, en mijn huis is altijd... Ik ben heel tevreden met mijn schoonmaakster, Thatiane. Ze is een zeer sympathieke vrouw, die altijd met een glimlach op haar gezicht komt werken. Ze werkt hard en efficiënt, en mijn huis is altijd schoon en opgeruimd als ze klaar is. Ik ben heel enthousiast over haar, en ik zou haar zeker aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een goede schoonmaakster.

Reactie Home Works:

Beste Mark, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Thatiane en met haar als persoon! Wij zullen Thatiane van... Beste Mark, heel erg bedankt voor jouw lovende review en wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de werkzaamheden van Thatiane en met haar als persoon! Wij zullen Thatiane van jouw review op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Laat het ons gerust weten als wij verder iets voor jou kunnen betekenen, wij helpen je graag!

OAMKB

Goed en prettig

Opmerkingen of tips

website zou iets handiger kunnen

Reactie Home Works:

Dank voor de mooie review! En mocht je feedback hebben dan horen we dat graag!

Anne

Prettige website waar jezelf inzage hebt in de beschikbare huishoudelijke hulpen en een keuze kunt maken.

Reactie Home Works:

Dag Anne, Blij zijn we met jouw super review! Dank voor het delen!!

Hagemeijer

Snelle afhandeling, aardige mensen. Professioneel.

Opmerkingen of tips

Mijn aanvraag was blijven staan, dus het regende aanbiedingen.

Reactie Home Works:

Beste Pauline, wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor het delen! Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten, wij helpen je graag!

Meike Roodnat-Kuijk

Karin is erg behulpzaam werk goed en zorgvulig neemt goed de tijd hiervoor.

Opmerkingen of tips

Karin levert goed huishoudelijk werk

Reactie Home Works:

Beste Meike, wat ontzettend fijn om te horen dat de samenwerking met huishoudelijke hulp Karin zo goed verloopt! Heel erg bedankt voor de lovende review!

Frans Tijssen

Doet zijn huiswerk goed.

Reactie Home Works:

Beste Frans, heel erg bedankt voor de positieve review en wat goed om te horen dat jouw hulp jou zo goed bevalt! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij... Beste Frans, heel erg bedankt voor de positieve review en wat goed om te horen dat jouw hulp jou zo goed bevalt! Mochten wij verder iets voor jou kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen jou graag!

Gallé

Nog te kort om een oordeel te geven.

Geen.

Reactie Home Works:

Beste meneer en mevrouw Gallé, heel erg bedankt voor de positieve review! Heel begrijpelijk dat je de samenwerking wat langer wilt aanzien voor je een definitief oordeel geeft. We zijn heel blij dat... Beste meneer en mevrouw Gallé, heel erg bedankt voor de positieve review! Heel begrijpelijk dat je de samenwerking wat langer wilt aanzien voor je een definitief oordeel geeft. We zijn heel blij dat de eerste indruk positief is! Mochten wij verder iets voor jullie kunnen betekenen, laat het ons gerust even weten, wij helpen jullie graag.

Home works

5 maanden samenwerking. 2 hulpen via dit bedrijf.

Opmerkingen of tips

Een hulp via dit bedrijf vinden verloopt goed en soepel, maar daarna is de communicatie moeilijk en de website is dan bijna zinloos. Alles moet dientengevolge telefonisch. Een recente review geven... Een hulp via dit bedrijf vinden verloopt goed en soepel, maar daarna is de communicatie moeilijk en de website is dan bijna zinloos. Alles moet dientengevolge telefonisch. Een recente review geven voor jouw hulp is te ingewikkeld.

Reactie Home Works:

Beste Wendeline, Dank voor jouw review en feedback! Fijn dat je tevreden bent over de hulp. Over de communicatie en jouw ervaring met de website nemen we even contact op zodat je daar meer gemak bij... Beste Wendeline, Dank voor jouw review en feedback! Fijn dat je tevreden bent over de hulp. Over de communicatie en jouw ervaring met de website nemen we even contact op zodat je daar meer gemak bij gaat ervaren!

Han van Geenhuizen

Opmerkingen of tips

Vooraf nog even doornemen welke schoonmaakmiddelen nodig zijn.

Reactie Home Works:

Beste Han, Hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback! Bij de start van de samenwerking sturen we informatie toe waaronder over schoonmaakmiddelen. Wellicht is daar iets misgegaan, we gaan... Beste Han, Hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback! Bij de start van de samenwerking sturen we informatie toe waaronder over schoonmaakmiddelen. Wellicht is daar iets misgegaan, we gaan er achteraan!

Romkje Mathkor

Nog te vroeg voor een oordeel.

Opmerkingen of tips

Communicatie vind ik best lastig.
Ook de betaling is mij nog niet echt duidelijk.

Reactie Home Works:

Beste Romkje, Dank voor de review! We hopen dat alles rondom de betaling duidelijk is geworden. Bij HomeWorks kan je via jouw persoonlijke inlogomgeving berichten doorgeven maar dat kan ook gewoon... Beste Romkje, Dank voor de review! We hopen dat alles rondom de betaling duidelijk is geworden. Bij HomeWorks kan je via jouw persoonlijke inlogomgeving berichten doorgeven maar dat kan ook gewoon telefonisch met onze coördinatoren als je dat fijner vindt, geen probleem!