De Vries

Produkt goed. Garantieafhandeling slecht.

Produkt ( fietstas) is prima

Er was een draaiknopje van her bevestigingsplaatje stuk. De afhandeling heeft vele mailtjes vol onduidelijkheden en onbegrip en enkele telefoontjes gekost. Bikeshop weigerde om een nieuw plaatje op... Er was een draaiknopje van her bevestigingsplaatje stuk. De afhandeling heeft vele mailtjes vol onduidelijkheden en onbegrip en enkele telefoontjes gekost. Bikeshop weigerde om een nieuw plaatje op te sturen. Het oude - defecte - plaatje had ik al opgestuurd, maar dat had de hele fietstas moeten zijn...... Hopelijk sturen ze het oude plaatje nog terug.
Wat 'n klantonvriendelijk en ingewikkelde procedure, met uiteindelijk geen resultaat.

Xavier la Frite

Lekker vlot geleverd, deze keer!

Vlot, netjes verpakt, overzichtelijke factuur.

Soms snel geleverd, soms duurt het iets langer. Maar over algemeen prima.

Anthonie

Positieve ervaring

Snelle en accurate service

op dit moment niet

BJ de Bree

Zeer snelle levering, prima !

Zeer snelle levering

Een werkelijk krankzinnige grote doos om een relatief klein pakje in af te leveren ! Het is al vele jaren een issue, dat het een veel te grote wissel trekt op het ruimtebeslag bij de vervoerders als... Een werkelijk krankzinnige grote doos om een relatief klein pakje in af te leveren ! Het is al vele jaren een issue, dat het een veel te grote wissel trekt op het ruimtebeslag bij de vervoerders als PostNL. En ik heb weer onnodig veel rotzooi (bescherm-en dempingsmateriaal) uit de doos moeten weggooien in mijn vuilnisbak.

Sandra

Supersnelle verzending. Produkt voldoet aan de verwachtingen.

Zeer snelle verzending. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen verbeterpunten te melden.

B.Schoonmade

Gped!

Alles zoals het moet....

Weet niet.

Theo

Snelle en vlotte afhandeling van de bestelling en inderdaad de volgende dag geleverd.

Heldere, duidelijke bestelprocedure. Goede website.

Ad

Mooi

Jan Leo Smits

Alles wat ik nodig heb snel gevonden, hebben voor de tweede maal bij jullie onderdelen voor onze fietsen besteld.

Snelle levering , alles wat nodig is voor de fiets

Auke

Zeer tevreden

Zeer snelle levering

Het pakket kwam eerder binnen dan de track en trace