Henk

Uitstekend

Persoonlijke aanpak en reactie tijd

Wies

Top bedrijf. Levert goede producten, op tijd en tegen concurrerende prijzen 👍

Zie mijn beschrijving

IJzenbrandt

Reageren snel opmail en deskundig

Goede prijs, snelle reactie en levertijd

Degryse Ronny

Alles is goed verlopen

Artikel oké

Niets

Aziz Altunkaya

Snelle levering goede prijs voor het product.

Goede service

Nee

Robert

Wat een ontzettende slechte service. Ik bestel een band en bel nog extra op, of ze deze maat echt in huis hebben. De medewerker bevestigt mij telefonisch dat de band op voorraad is maar dat het wel... Wat een ontzettende slechte service. Ik bestel een band en bel nog extra op, of ze deze maat echt in huis hebben. De medewerker bevestigt mij telefonisch dat de band op voorraad is maar dat het wel 1 dag langer duurt om op te sturen omdat hij in een ander magazijn ligt. Ik zeg, prima daar heb ik uiteraard begrip voor en was al oprecht heel blij dat ze deze bandenmaat in huis hadden. Tot mijn verbazing werd de volgende dag al een grote doos bezorgd. Ik maak zojuist de doos open en tref een foutieve bandenmaat aan. Ik bel op en krijg een ontzettend slechte service geboden. Ik dien deze band eerst terug te sturen om vervolgens weer te moeten wachten dat mijn teruggestuurde band administratief verwerkt is, pas dan wordt er een nieuwe correcte band opgestuurd. Ik kan geen week zonder fiets en ik heb deze fout toch niet gemaakt !!!!! Ik raad niemand aan hier ooit iets te bestellen en ikzelf zal dat uiteraard ook NOOIT meer doen.

Groot Assortiment

Totaal Niet Klantvriendelijk

Hans

Slecht, product niet geleverd. Geen oplossing anders dan wacht maar af.

Klantenservice invoeren

Daan

Wiel is van een ander merk

Zorg dat het juiste merk bij de wielen staat. Ook als de naaf van een ander merk is is het slim om dit te vermelden