Hofax

Mark van Gemert

Slechte service, wurgcontracten met automatische verlenging van 5 jaar.

Popa

Een nieuw contract aangesmeerd gekregen, we zouden voordeliger uit zijn. Achter behoorlijk misleid. Moeten nu steeds veel bijbetalen.

Eresde

We zijn heel tevreden over het contact en de levering van de machine!

Snelle levering en super service.
Bedankt!

id Plein netwerk BV

Slechte service, gebrekkige apparatuur en wurgcontracten. Tegen de tijd dat ons 5 jarige leasecontract was afgelopen, hebben we de lease opgezegd 3 maanden vooraf, zoals het lease contract... Slechte service, gebrekkige apparatuur en wurgcontracten. Tegen de tijd dat ons 5 jarige leasecontract was afgelopen, hebben we de lease opgezegd 3 maanden vooraf, zoals het lease contract vermeldde. Wat bleek: het onderhoudscontract had een jaar vooraf opgezegd moeten worden. Daardoor werden we gedwongen NOG 5 JAAR door te betalen voor onderhoud aan een printer die je niet hebt. Toen Hofax niet tot rede te brengen was, hebben we dan enkele maanden geleden maar een printer laten plaatsen. Dat blijkt een ouwetje die om de haverklap stuk is. Lekkere service.

de Pastorie Facilitair BV

Lees heel goed de kleine letters, voor je het weet zit je er 7 jaar aan vast....

Wincoop Veiligheidstrainingen BV

Prachtige aanbieding gehad voor een printercontract. Overeenkomst getekend maar de vertegenwoordiger was niet tekenbevoegd dat moest de directie doen. Week later wordt ik gebeld dat de... Prachtige aanbieding gehad voor een printercontract. Overeenkomst getekend maar de vertegenwoordiger was niet tekenbevoegd dat moest de directie doen. Week later wordt ik gebeld dat de overeengekomen prijs omhoog moet voordat de directie tekent. Oordeel zelf wat u hiervan vind.

Bennie

Reeds enkele jaren klant, onlangs verlengd met mooi duurzaam concept!

Straight Systems bv.

Sinds een paar maanden klant en naar volle tevredenheid.

MZ Services / ABGL

Niet klantgericht, slechte communicatie