Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

fam Nagtegaal

Helaas is het nu niet gelukt om een opdracht te plaatsen voor de aanbouw. Omdat wij ook een nieuwe keuken en verwarming-installatie moeten plaatsen en het totaal van alles ons budget overschrijd... Helaas is het nu niet gelukt om een opdracht te plaatsen voor de aanbouw. Omdat wij ook een nieuwe keuken en verwarming-installatie moeten plaatsen en het totaal van alles ons budget overschrijd moeten wij prioriteit stellen. Daarom eerste de keuken en verwarming.
De offerte van Hoekbouw was concurrerend, solide en een scherpe prijs, gelet de andere offertes die wij ontvingen.

snel en prettig in het contact

Annelien Dommisse

Onbetrouwbaar bedrijf! Maanden op de offerte moeten wachten, steeds met een kluitje het riet ingestuurd. Ze zijn er niet voor hun klanten.

Jan de Groot

Heel. Goede ervaring met HoekBouw!

Duidelijkheid, planning, netjes

Marian mommers

Ik kan alleen maar zeggen dat het voor iedereen een aanrader is om met hoekbouw in zee te gaan

Service is heel goed van de mensen waaronder Arian en Bas super werk hebben geleverd net als de rest van de werklui, ze dachten ook heel goed met ons mee en er werdt netjes gewerkt

Ook al hadden we 100 vragen het was nooit teveel

Afspraken worden netjes na gekomen

fam. Hoekstra

Hoekbouw heeft bij ons een uitbouw van 2,5 x 5,20 geplaatst. Erg fijne service, er werd heel netjes gewerkt, afwerking is ook tip top! Ook service nadien is perfect te noemen! We constateerden... Hoekbouw heeft bij ons een uitbouw van 2,5 x 5,20 geplaatst. Erg fijne service, er werd heel netjes gewerkt, afwerking is ook tip top! Ook service nadien is perfect te noemen! We constateerden bijvoorbeeld dat in de kozijnen niet het juiste type glas zat, dit werd achteraf zonder veel gedoe vervangen.

Wij zouden Hoekbouw zeker aanraden!

Ervaren medewerkers, goed inzicht, alles goed gepland en uitgevoerd

J.C. Van Veelen

Netjes gewerkt,Betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Bereid om mee te denken. Vakmensen.

Zie boven.

Maurice Lieverst

Ik vindt de service en uitleg erg goed,goed gecommuniceerd altijd beleefd aan de telefoon ook al had ik 100 vragen en het personeel is erg vriendelijk en klant gericht en een goede uitleg zou ze... Ik vindt de service en uitleg erg goed,goed gecommuniceerd altijd beleefd aan de telefoon ook al had ik 100 vragen en het personeel is erg vriendelijk en klant gericht en een goede uitleg zou ze zeker aanraden voor andere mensen als ze een aanbouw willen.

Met vriendelijke groet Maurice Lieverst

Alles wordt netjes opgeruimd en personeel is beleefd en leg alles netjes uit

Martijn Blok

Professioneel en netjes werkend aannemingsbedrijf die afspraken nakomt.

Afspraken worden netjes nagekomen en opdracht wordt aaneengesloten uitgevoerd met een vast team.

Patrick Visser

Patrick Visser

Vakkundig personeel
Snel en meegaand personeel die bij ons aan het bouwen waren
Werken netjes
Duidelijke planning

thim

Alles prima enige is dat ik niet had verwacht dat het plafond zo snel zou scheuren op de scheidslijn. Ik had anders overwogen te wachten met het glad stucen van het gehele plafond.

snelle reactie op vragen per mail (meestal via Mandy)