Hippe-Geboortekaartjes.nl

Hippe-Geboortekaartjes.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hippe-Geboortekaartjes.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5003
9.5/10
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hippe-Geboortekaartjes.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 5003 ervaringen.
Snelheid van de levering

Andre Zeilstra
Andre Zeilstra

De keuze in kaartjes en de mogelijkheid om aanpassingen te doen.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar positief. veel keuze in de kaartjes, de mogelijkheid om zo'n beetje alles naar wens aan te kunnen passen, je persoonlijke omgeving (handig!) en het bestelgemak. aanrader voor anderen en mochten we het zelf nog een keer nodig hebben....

Evita
Evita

Duidelijke site,
Geen logo's

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben zelf onze tekening op het geboorte kaartje kunnen laten drukken, zonder extra logo's enzo. dat was voor ons doorslaggevend om voor hippe-geboortekaartjes te kiezen. .
verder was de website duidelijk en overzichtelijk, het bestellen van proefdrukken makkelijk en als je een account hebt kan je jouw geboortekaartje al helemaal gecustimized klaarzetten; alleen nog laatste details invullen en bestellen. ook de levering is snel. al met al een heel goede ervaring!.

Yusma Aajoud
Yusma Aajoud

Veel keus, snel, makkelijk en voordelif

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle en nauwkeurige service. ee zijn erg blij met onze kaart en de keuze mogelijkheden die we hebben gehad.

Marit De beus
Marit De beus
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede overzichtelijke site en uitstekende kwaliteit.

Lisanne
Lisanne

Je kan elk kaartje aanpassen aan je persoonlijke wensen. Zodra je een kaartje bestelt, is het de volgende dag al in huis.

Site gebruiksvriendelijker maken voor een tablet.

Hele fijne site!.

J van der Veen
J van der Veen

Snelle levertijd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed! snelle service, goede kwaliteit.

dianne pors
dianne pors

overzichtelijke, makkelijke site, erg leuk dat je heel je eigen kaartje samen kan stellen op jullie site

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met hippe geboortekaartjes is zeer goed. wat een leuke verrassing toen ik een proefkaartje bestelde bij jullie een heel leuk pakketje !! en van de week kreeg ik ook nog een leuk kaartje van jullie !!!.
heel leuk en persoonlijk !!.

Stephanie liersen
Stephanie liersen

De extra's die werden toegestuurd bij de proefdruk. Het was echt een sfeerbeleving.

Score voor Hippe-Geboortekaartjes.nl:4/5

Zeer goed.

Yvonne
Yvonne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. goed overzicht mogelijkheden papier bij proefdruk.

Jetske Verbiest
Jetske Verbiest

De selectie was wat ik moest hebben, dat is het allerbelangrijkste. De korte wachttijd stond op nummer twee en hoewel het onze keuze niet heeft beïnvloed, was ik gecharmeerd door de kleine cadeautjes bij onze proefdruk en het kaartje voor ons meisje. Heel lief, heel persoonlijk.

Als ik extra had kunnen betalen om de proefdruk sneller te krijgen had ik dat meteen gedaan. We hebben er niet lang op moeten wachten, maar door de onverwachte keizersnede ging alles ineens zo snel dat 'delivery the next day' mij zeker had aangesproken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn kindje werd meer dan een maand vroeger geboren dan gepland. plots moest alles heel snel gaan. het waren warrige dagen, maar de kaartjes waren er snel en ze waren perfect. iedereen vindt ze mooi en echt 'ons'. een heel gebruiksvriendelijke site en prima drukwerk, ik zou hippe geboortekaartjes zo opnieuw kiezen.

Bedrijfsinformatie

Op Hippe-Geboortekaartjes vind je de leukste, mooiste, kleurrijkste en vooral hipste geboortekaartjes van Nederland. Collecties van verschillende ontwerpers zijn samengebracht op één plaats. Overzichtelijk en gemakkelijk.
Adres
Amersfoortsestraat 11-a