19219 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19219 Reviews

Kim

Snel en precies zoals ik het had ontworpen

Mooie designs. Snelle levering. Proefafdruk is heel fijn om te hebben.

Anouk

Super makkelijk bestellen van te voren alles al klaar zetten zodat je snel je bestelling kan plaatsen na bevalling.

Veel keuze en ook thema’s

Cor

Super snel in huis

Luciano

In 1 woord Super!

Kwaliteit, simpel, goedkoop

Maurits & Rianne

Het is een fijne, mooie website met enorm veel keuze én ook nog eens veel opties om een kaartje helemaal naar wens te maken. Het was fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen, die ook nog eens... Het is een fijne, mooie website met enorm veel keuze én ook nog eens veel opties om een kaartje helemaal naar wens te maken. Het was fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen, die ook nog eens in een mooie verpakking werd verstuurd! We zijn erg tevreden en blij met het geboortekaartje van onze dochter!

Veel keuze, kaart is helemaal naar wens aan te passen, fijn om voorbeelden te hebben van bijv. kleuren die bij de kaart passen, mogelijkheid tot opslaan en later weer aan te passen van de kaart.

Melanie

Hele leuke kaartjes!

Berber

Dure verzendkosten voor proefdrukken en levering van een groot aantal. Vooral voor hoe het geleverd wordt ook.. in een envelop.. de hoeken waren van een deel beschadigd en ook de randen waren niet... Dure verzendkosten voor proefdrukken en levering van een groot aantal. Vooral voor hoe het geleverd wordt ook.. in een envelop.. de hoeken waren van een deel beschadigd en ook de randen waren niet mooi afgewerkt. Wel snelle service om het probleem op te lossen maar ook de tweede levering was niet super netjes meer.

Quinty

Jammer dat bij mijn aankoop beschreven stond geboortekaartje met strikje en er geen strikje bijgeleverd zat, het zou fijn geweest zijn als dat er duidelijk bij vermeld stond..

Veel designs