19202 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19202 Reviews

Esther

Heel goed

Veel verschillende opties en goede service

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Esther,
Bedankt voor de prachtige beoordeling! We hebben jullie heel graag geholpen!
Veel geluk samen!
Carla team Hippe Geboortekaartjes

Danielle

Heel mooi geboortekaartje

Een heel mooi geboortekaartje gemaakt voor onze zoon. Je kon ook zelf de kleur envelop erbij kiezen en eventueel sluitsticker

Dorien

Ik vond (maar dat is mijn mening) dat het vrij lang duurde eer de kaartjes toekwamen (5 dagen). Voor een geboortekaartje vind ik dat toch wel lang duren.

Veel keuze

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Dorien,
Beste Dorien,
Bedankt voor het delen van je ervaring rond om het bestellen van de geboortekaartjes. Verschillende factoren spelen een rol in de druktijd van een kaartje, zoals bijvoorbeeld het gebruik van folie. De verwachte bezorg datum hebben we gedeeld en dit hebben we waar kunnen maken. We begrijpen dat je met smart naar de geboorteaankondigingen hebt uitgekeken. Hopelijk ben je met het resultaat heel tevreden.
Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.
Sofieke
Hippe - Geboortekaartjes

Kim

Snel en precies zoals ik het had ontworpen

Mooie designs. Snelle levering. Proefafdruk is heel fijn om te hebben.

Anouk

Super makkelijk bestellen van te voren alles al klaar zetten zodat je snel je bestelling kan plaatsen na bevalling.

Veel keuze en ook thema’s

Cor

Super snel in huis

Luciano

In 1 woord Super!

Kwaliteit, simpel, goedkoop

Maurits & Rianne

Het is een fijne, mooie website met enorm veel keuze én ook nog eens veel opties om een kaartje helemaal naar wens te maken. Het was fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen, die ook nog eens... Het is een fijne, mooie website met enorm veel keuze én ook nog eens veel opties om een kaartje helemaal naar wens te maken. Het was fijn om eerst een proefdruk te kunnen bestellen, die ook nog eens in een mooie verpakking werd verstuurd! We zijn erg tevreden en blij met het geboortekaartje van onze dochter!

Veel keuze, kaart is helemaal naar wens aan te passen, fijn om voorbeelden te hebben van bijv. kleuren die bij de kaart passen, mogelijkheid tot opslaan en later weer aan te passen van de kaart.

Melanie

Hele leuke kaartjes!