19214 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19214 Reviews

Lynn

Heel positief, snelle en goede service

Groot productaanbod, veel opties voor eigen ontwerp mogelijk, snelle verzending, goede service

Dinette

Snelle service. Leuk dat je kaartjes volledig aan kunt passen aan eigen smaak

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Dinette,
Bedankt dat je een review hebt geschreven. Goed te horen dat je ervaring positief is!
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke...
Beste Dinette,
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke
Hippe-Geboortekaartjes

Jaelle

Mooie geboorte kaartjes.

Stevige kaartjes

Marieke

Goede kwaliteit en service!

Nienke

Makkelijk je kaartje aanpassen en ontwerpen

Mooie kaartjes en leuke bijpassende voorwerpen

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Nienke,
Wat fijn dat je de editor waarin de kaartjes ontworpen en aangepast kunnen worden zo gebruiksvriendelijk vindt! Bedankt voor het delen van jouw recensie.
We staan ook in de...
Beste Nienke,
We staan ook in de toekomst graag voor je klaar.
Sofieke
Hippe-Geboortekaartjes

Hannelore

Alles verliep vlot

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Victoria

Prima ervaring Met het maken van de kaartjes Alleen was er een probleem met levering Het werd geleverd in een kartonnen enveloppe maar deze was compleet nat geregend en dat had groot effect op de... Prima ervaring Met het maken van de kaartjes Alleen was er een probleem met levering Het werd geleverd in een kartonnen enveloppe maar deze was compleet nat geregend en dat had groot effect op de kaarten

Glynis

Super mooie kaarten, en super tevreden van de service

Erin

Goede klantenservice! We hadden een paar mensen die alleen een leeg envelopje kregen en het bedrijf heeft alle kaarten weer uitgestuurd zodat iedereen eentje zouden krijgen. Dus, echt tevreden met... Goede klantenservice! We hadden een paar mensen die alleen een leeg envelopje kregen en het bedrijf heeft alle kaarten weer uitgestuurd zodat iedereen eentje zouden krijgen. Dus, echt tevreden met de service. Wat minder tevreden met het feit dat de enveloppen niet dichtgeplakt waren (waarvan het probleem kwam waarschijnlijk). Dat geldt ook voor de eerste verzending en de tweede helaas.