Hip&Chic

Kim Liebens

Supersnel geleverd, al 1 dag na bestelling ontvangen in België. Hele mooie halterjurk, met superzacht stofje. Ik ga hem wel ietsje korter laten maken. Is net een paar cm te lang (ben 165 cm).

Snelle levering, na 1 dag al in huis. Goed verpakt! Mooie kwaliteit!

Geen!

Beste Kim,
Hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat het pakket zo snel geleverd is. Daar streven we uiteraard ook naar.
We wensen je veel plezier van de Halter jurk!

Alexandra van Wijk

Het product is prima van kwaliteit. Ik kom daar graag nog eens voor terug op uw site.
De service kan nog verbeterd worden. Qua snelheid van de levering is nog winst te behalen. Hoe jullie met klachten omgaan, loopt nog, dus daar kan ik niets over zeggen.

Kwaliteit en pasvorm zijn prima in orde
Het draagt heel comfortabel
Prijs is daarom ok

Levertijd zou wat sneller mogen
Verkeerd artikel geleverd toch retour kosten betalen. Ik heb dit bij het retourneren aangegeven. Heb daar nog geen antwoord van ontvangen.

Beste Alexandra,
Beste Alexandra,
Nogmaals dank voor je bestelling bij Hip&Chic. Fijn dat de jurk en rok naar wens zijn! Wij hebben op 17 juni direct telefonisch contact met je opgenomen nav deze review. Wij zien opmerkingen die ingegeven zijn bij het online aanmelden van een retour pas als het magazijn de retour ook heeft verwerkt. De retour was ten tijden van het plaatsen van jouw review nog niet bij hen aangekomen. Anders hadden we uiteraard sneller contact met je opgenomen. We raden in het geval van vragen altijd aan om direct contact met ons op te nemen via mail, telefoon of whatsapp. Je krijgt op werkdagen dan z.s.m. een reactie.
Qua snelheid van leveren begrijpen we je opmerking goed. Je bestelde op vrijdag en kreeg het woensdag pas binnen. We hebben aangeven dat jouw bestelling dezelfde dag van bestellen nog is verstuurd. Alleen wat je ook op de tracking ziet heeft PostNL met het weekend er tussen er 5 dagen over gedaan. Dat is niet de bedoeling. Echter had PostNL met een enorme piek te maken in juni 2023 waardoor zij met vertraging hebben geleverd. Dat betreuren wij maar ligt helaas buiten onze macht. Ik hoop dat je je door het telefoongesprek, de mails en uitleg gehoord voelt en toch een goede service hebt ervaren en met plezier de jurk en rok draagt. Nogmaals dank voor je aankoop en graag tot een volgende keer!

Sonja Boonstra

Ik heb een mooie jurk besteld, in het echt nog mooier dan online en snel geleverd.

Kwaliteit van de kleding en heel snel geleverd

Nvt

Beste Sonja,
Wat ontzettend leuk om je enthousiaste review te lezen. Daar zijn we erg blij mee! We wensen je heel veel plezier van de jurk.

Nathalie Langstraat

Keurige afhandeling bestelling

Mooie spullen

Niet van toepassing

Reactie Hip&Chic:

Hi Nathalie, goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling!😊
Heel veel plezier met je aankopen

Tonny Rozeboom

super leuke kleding

Jammer dat terug sturen op eigen kosten is

Joyce De Koning

Ketting gekocht. Maar deze was in werkelijkheid veel kleiner / fijner

Leuke producten

Realistischere foto's
Snellere reactie na retoursturen. 1,5 later wacht ik nog steeds op bericht

Beste Joyce,
Beste Joyce,
Bedankt voor je review! Ik heb het zojuist even nagekeken en inmiddels heb je gelukkig reactie van ons ontvangen. Het verwerken van retouren kan ik drukke periodes weleens wat langer op zich laten wachten, maar deze worden altijd netjes binnen 2 weken voldaan. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en hopelijk tot een volgende keer.

C.A.M Leijten

1ste keer iets besteld, dit gaat makkelijk. Overzichtelijke site, bestelproces is goed

Zou ik nu nog niet kunnen zeggen

Jammer dat je geen trackingcode bij zit als je hem op een Postnl adres laat bezorgen. Na 6 dagen langs geweest of het al aan was gekomen. Echter kwam hij op mijn eigen adres aan, 10 dagen na mijn... Jammer dat je geen trackingcode bij zit als je hem op een Postnl adres laat bezorgen. Na 6 dagen langs geweest of het al aan was gekomen. Echter kwam hij op mijn eigen adres aan, 10 dagen na mijn bestelling.

Reactie Hip&Chic:

Hartelijk dank voor uw review en zeer waardevolle feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet op een PostNL punt werd geleverd, terwijl u dit wel verzocht had. We gaan er achteraan en... Hartelijk dank voor uw review en zeer waardevolle feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet op een PostNL punt werd geleverd, terwijl u dit wel verzocht had. We gaan er achteraan en zullen kijken of dit vaker gebeurd, of dat het wellicht een gevolg was van de drukke tijden bij PostNL rond de feestdagen. Nogmaals bedankt voor de review en veel plezier van de ketting!

Lucille Verhaegh

Zeer tevreden over mijn bestelling. Twee dezelfde kettingen, rose en goud.

Snelle levering.

Nvt

Hi Lucille,
Wat goed om te lezen dat jouw bestelling naar alle tevredenheid is afgerond, zo vlak voor de feestdagen. Hartelijk dank voor je review en we wensen je veel plezier van de kettingen.

Henriette Zw

Zeer tevreden

Snelle verzending

Geen pakbon met andere prijs insluiten

Beste Henriette,
We willen je bedanken voor de mooie review.
Fijn dat je je bestelling snel hebt mogen ontvangen en tevreden bent.
Hier zijn we erg blij mee!
We wensen je veel...
Beste Henriette,
We willen je bedanken voor de mooie review.
Fijn dat je je bestelling snel hebt mogen ontvangen en tevreden bent.
Hier zijn we erg blij mee!
We wensen je veel plezier van de ketting.

Christelle Torsiello

Heel goed. Prachtige producten. Mooie afgewerkt. Snelle levering. Producten mooi ingepakt met persoonlijke kaart.

Zie boven

Meer voorraad. Iets groter aanbod

Beste Christelle,
Bedankt voor je mooie review.
We proberen veel aandacht te besteden aan een nette, leuke en persoonlijke levering.
Dus hier zijn we erg blij mee!
Hopelijk tot een...
Beste Christelle,
Bedankt voor je mooie review.
Dus hier zijn we erg blij mee!
Hopelijk tot een volgende bestelling.