INVENTUS

INVENTUS Klanten beoordelen INVENTUS met 9.5/10. Gebaseerd op 49 ervaringen.49
9.5/10

Bedrijfsinformatie

Uw online marketing vele malen effectiever! Inventus is een online marketing bureau met aantoonbare resultaten. Bekijk onze business cases!
Adres
Demmersweg 86
7556 BN Hengelo

Contactgegevens
E-mail: info@inventus.online
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen INVENTUS met 9.5/10. Gebaseerd op 49 ervaringen.

Magic Circle Trampolines

Top kwaliteit dienstverlening door middel van wekelijks/maandelijks contact. telkens komt het bedrijf met nieuwe ontwikkelingen om zo de kosten/baten zo goed mogelijk te laten verlopen! wij zijn zeer tevreden en kunnen hun zeker aanbevelen!.

AutoInkoopSpecialist.nl

Zeer prettige ervaring met het weemsel. .
uitstekende service en kwaliteit. afspraken worden nageleefd, intensief contact en het belangrijkste een zichtbare stijgende lijn qua klanten.

INVENTUS 1 beoordeling

Ik ben met mijn onderneming flink gestegen in de organische resultaten dankzij het weemsel. ook zijn de kosten in adwords aanzienlijk verlaagt en behalen wij veel betere resultaten online.

Hodam Handelsonderneming
Hodam Handelsonderneming
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top service en persoonlijke benadering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top bedrijf, ze snappen wat je wilt als internetondernemer.

INVENTUS 1 beoordeling

Het weemsel heeft ervoor gezorgd dat onze online sales een heel stuk zijn gestegen. daarnaast worden we ook een stuk beter gevonden in google! top bedrijf met verstand van zaken!.

Kato
Kato
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een bedrijf dat super mee denkt in oplossingen en ook perfecte resultaten voor ons bedrijf boekt!.

Voicedata BV

Het weemsel heeft ons goed geholpen met het opzetten van ons google adwords account en draagt hierdoor bij aan de vindbaarheid van onze website. daarnaast adviseren ze ons over het efficiënt omzetten van 'bezoeken' naar 'aanvragen'.

De Kunst van het Scheppen

Fijn dat er wordt meegedacht in het behalen van optimale resultaten. het drait bij het weemsel om het resultaat van de klant en niet om hun eigen gewin.

Cavel Design

Goede service. het weemsel zet zich zeer goed in om betere resultaten te behalen. ze nemen ook de tijd om klant te informeren en te adviseren.

Bedrijfsinformatie

Adres