Vakkennis Bouwkundige
8.2/10

Esther

Zeer ontevreden over het bouwonderzoek, een complete verspilling van geld. De inspectie was erg oppervlakkig, de expert noemde dingen als "de verf bladdert hier af", iets wat we zelf heel goed... Zeer ontevreden over het bouwonderzoek, een complete verspilling van geld. De inspectie was erg oppervlakkig, de expert noemde dingen als "de verf bladdert hier af", iets wat we zelf heel goed kunnen zien. We hebben de expert zelf op verschillende dingen gewezen, bijvoorbeeld dat de tegels in de badkamer niet aan het plafond vastzaten, wat hij helemaal niet had gezien. Hij heeft ook niet alles gecontroleerd, hij ging gewoon snel van de ene kamer naar de andere en nam een heleboel foto's waarop niets bijzonders te zien was. Deze werden vervolgens allemaal opgenomen in het rapport, dat voornamelijk bestond uit copy en paste standaard beschrijvingen en nauwelijks melding maakte van de flat zelf. Hoewel we zelf veel gebreken in de flat konden zien, vermeldde het rapport slechts twee punten die gerepareerd moesten worden. Het rapport hielp ons dus helemaal niet om een betere onderhandelingspositie te krijgen met de verkopers. Na 45 minuten onderzoek zei de expert dat hij naar de volgende afspraak moest, er was geen tijd om onze vragen te stellen.

Ik kan iedereen alleen maar aanraden om Premiumkeur te kiezen in plaats van dit bedrijf. Wij hadden een veel betere ervaring met hen, de taxateur nam twee uur de tijd voor ons en kon ons heel goed helpen met zijn expertise.

Jeroen

Rapport was matig te noemen waarbij elk interessante punt extra onderzoek behoefte & dus meer opbrengsten voor het bedrijf met zich mee zou brengen. Problemen begonnen pas echt bij de facturatie... Rapport was matig te noemen waarbij elk interessante punt extra onderzoek behoefte & dus meer opbrengsten voor het bedrijf met zich mee zou brengen. Problemen begonnen pas echt bij de facturatie waarbij men niet instaat is om een factuur te sturen naar het juiste adres. Nu zit ik dus met een incassobureau zonder ooit normaal een factuur te hebben ontvangen. yay

Soheil Alavirad

Detailed and informative report, the inspector made effort to go to rooftop which was not easily accessible, appreciated!

Nothing

Jack hoogendoorn

Meer dan prima allemaal

Snel, terzake kundig en afspraken nakomen

Carucha Verkleij

Snelle afspraak en snelle afhandeling

Erg nauwkeurig, veel foto's, goed advies

Mirelle Zwetsloot

Correct afgehandeld

Leuke spontane vrouw met begrip voor de situatie

hermus

de Bouwkundige

Iris

Snel en makkelijk

Vriendelijk personeel, snelle reacties, heldere afspraken en communicatie

Kirsten Scarpa-Jaspers

Prettig contact vanaf de start. Goede voorlichting.

Zeer vriendelijke inspecteur en snelle afhandeling.

G. van Laar

Positief

Gaan zelfstandig te werk met prima rapportage na afloop.