between the difference /Atelier Beets

Veel oefeningen gericht op persoonlijke ontwikkeling. Door de combinatie met elkaar coachen ook duidelijk hoe je hierin kan coachen, leiden. Vooral coachen met hart en ziel. De "wetten" en... Veel oefeningen gericht op persoonlijke ontwikkeling. Door de combinatie met elkaar coachen ook duidelijk hoe je hierin kan coachen, leiden. Vooral coachen met hart en ziel. De "wetten" en belangrijke vraagstelling implementeren.

Earnie Oudejans

Fijne vier dagen, met veel nieuwe inzichten en nieuwe instrumenten.

Bely Voskamp

Professioneel, persoonlijk, prettig en veilig

Angela Welling, De IJsvogel

Ik heb de training Organisatieontwikkeling met Theory U gevold. Een mooie training van een bestaande theorie met veel praktische oefeningen.

Zilveren Kruis

Het was een intense training met mooie inzichten

Wilke van der Molen - Hogschool Viaa

Drie dagen ondergedompeld in Theory U was een prachtige en leerzame ervaring. Door zelf met alle zintuigen het U-proces te doorlopen heb ik niet alleen kennis opgedaan, maar ervaar dat ik ook in... Drie dagen ondergedompeld in Theory U was een prachtige en leerzame ervaring. Door zelf met alle zintuigen het U-proces te doorlopen heb ik niet alleen kennis opgedaan, maar ervaar dat ik ook in mijn eigen persoonlijk leiderschap duurzaam ben veranderd.

Bert van de Grift, ROC Nijmegen

Juiste informatie aan de voorkant dat aansluit bij de inhoud van de training, inspirerend, fijn samen lerend met juiste afwisseling werkvormen in een passende omgeving.

Gemeente Almelo

Mooie ervaringq

Loeke Hesseling / Achmea

De training Transformational Presence blijkt een waardevolle manier om te starten of door te groeien in dit gedachtengoed.

Ilke Tilders

Een ware reis door mijn eigen bewustzijn