Het Eerste Huis

Het Eerste Huis Ook benieuwd naar feedback over de webshop Het Eerste Huis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company148
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Het Eerste Huis met 9.2/10. Gebaseerd op 148 ervaringen.

Tetske van Ossewaarde

Mijn ervaring is positief. oorspronkelijk had ik ingeschreven voor oktober. omdat ik toen met een team aan de slag moest heb ik kunnen verzetten. fijn dat dat kon, want als zzp-er heb je niet zo gauw een vervanger. ik vond de ontvangst goed en ook dat er eerst een lunch was, waardoor de eerste kennismakingen al achter de rug waren toen de workshop begon..
de informatievoorziening vooraf, route en deelnemerslijst, was goed. mooie locatie zo in het groen met voldoende parkeergelegenheid.

Toine Ligtenberg

De ontvangst en atmosfeer is zeer open en aangenaam. het is een boeiende presentatie met afwisselend theorie en praktische opdrachten. er is voldoende ruimte voor vragen en feedback. kortom een aanrader.

Kikki Lindeman / Bureau Linde
Kikki Lindeman / Bureau Linde
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Vernieuwend, verfrissend, toegankelijk, professioneel en inhoudelijk sterk.

christa
christa
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Leerzame en inspirerende workshop over reinventing organisations.

Geerte Hesselmans
Geerte Hesselmans

Uitstekend.

Han Nijboer, Het Stormink
Han Nijboer, Het Stormink

Score voor Het Eerste Huis:4/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Prettige ontvangst, prima locatie en prettige trainer die goed geïnformeerd was over de materie.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

De sfeer in de groep was bijzonder prettig, er was ruimte voor iedereens persoonlijke vraag, maar ook een goede duidelijke uitleg en toepassing van de theorie u.

Judy van Zon Life at Work coaching
Judy van Zon Life at Work coaching

Prima.

Romy de Rijk Verandercoaching

Ik had lang nagedacht over de keuze tussen theory u bij coaching en theory u bij organisatieontwikkeling. gekozen voor theory u bij organisatieontwikkeling omdat ik geen training wilde met 1 op 1 oefenen maar enorme behoefte had aan businesscases en organisatiecases waarin theory u gewerkt had en iets anders gebracht heeft. inspiratie en ideeën daarover, daarvoor kwam ik. daarin voelde ik me helaas teleurgesteld. ik begrijp goed dat je het proces zelf moet ervaren maar dat had voor mij geen 2 dagen hoeven duren. het zou mij geholpen hebben als in de beschrijving duidelijk stond dat je 2 dagen over jezelf theory u ingaat. dan weet ik overigens niet of ik voor de training gekozen zou hebben.

Bedrijfsinformatie

Het Eerste Huis biedt effectieve trainingen, leerzame events en diepgaande coaching. Wij zijn gespecialiseerd in het werken met Theory U en Transformational Presence. Moderne aanpakken die de essentie raken.
Adres
Ockhuizerweg 16B