Het Eerste Huis

Het Eerste Huis Ook benieuwd naar feedback over de webshop Het Eerste Huis? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company156
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Het Eerste Huis met 9.2/10. Gebaseerd op 156 ervaringen.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

Heel prettig, persoonlijk en attent. .
de training was fantastisch, elke dag plezier van. fijne groep. alan is uniek en bijzonder. fijn dat er nog extra hulp was van gabrielle, jo en liesbeth.

Birgit Nijhuis/Crann Consultancy
Birgit Nijhuis/Crann Consultancy
Score voor Het Eerste Huis:5/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Goede trainers met veel praktische oefeningen.

Origins Architecten / Vijverschie
Origins Architecten / Vijverschie
Score voor Het Eerste Huis:4/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

Ik vond het een hele bijzonder en waardevolle training.

Vlipillon

Mijn ervaring met het eerste huis was prettig. de zaken rondom de training waren goed georganiseerd. prettige locatie. ook de groep deelnemers functioneerde heel prettig met elkaar.

Tamira Nicolai/ TWST organisatieadvies

Zeer professioneel! leren door te doen, te ervaren en te reflecteren. door de vele reflectiemomenten blijf je echt met je aandacht in het hier en nu en in het leerproces. ik ben nog nooit zo weinig afgeleid geweest in een training/workshop als tijdens deze training!.

Score voor Het Eerste Huis:5/5
Zou je Het Eerste Huis aanbevelen?Ja

(nog) beter dan verwacht, zowel de sfeer, de praktische toepasbaarheid als de inzichten tijdens de training.

Het Eerste Huis 1 beoordeling

Format: van begin tot en met het einde zeer zorgvuldig opgezet. de informatie van het eerste huis vooraf en na afloop van de training was uitstekend. de trainers richard en simone creëren vanaf het begin een veilige omgeving en zijn zeer benaderbaar gedurende de training. .
content: goede balans van theorie (weinig) en zelf ervaren/oefeningen (veel).

Sascha Krijger

Zeer indrukwekkende training en (voor mij) mooi vervolg op soul mission * live vision workshop. erg praktisch met goed uitgewerkte frameworks en gedegen theoretische basis. alan seale is een meester in het zorgen voor een veilige atmosfeer en een goede uitleg van het instrumentarium, waardoor in elk geval ik echt de diepte in durf te gaan met de oefeningen. en juist daardoor zie je ook meteen dat je met zijn manier van werken ontzettend snel tot de essentie kunt doordringen. zowel in relatie tot vraagstukken van jezelf, kwesties die spelen in relatie tot andere personen als organisatievraagstukken. mooi ook dat het gaat over het aanboren van de potentie van mensen (incl. zelf oplossend vermogen) i.p.v. methodieken voor 'quick fixes'.

Tetske van Ossewaarde

Mijn ervaring is positief. oorspronkelijk had ik ingeschreven voor oktober. omdat ik toen met een team aan de slag moest heb ik kunnen verzetten. fijn dat dat kon, want als zzp-er heb je niet zo gauw een vervanger. ik vond de ontvangst goed en ook dat er eerst een lunch was, waardoor de eerste kennismakingen al achter de rug waren toen de workshop begon..
de informatievoorziening vooraf, route en deelnemerslijst, was goed. mooie locatie zo in het groen met voldoende parkeergelegenheid.

Toine Ligtenberg

De ontvangst en atmosfeer is zeer open en aangenaam. het is een boeiende presentatie met afwisselend theorie en praktische opdrachten. er is voldoende ruimte voor vragen en feedback. kortom een aanrader.

Bedrijfsinformatie

Het Eerste Huis biedt effectieve trainingen, leerzame events en diepgaande coaching. Wij zijn gespecialiseerd in het werken met Theory U en Transformational Presence. Moderne aanpakken die de essentie raken.
Adres
Ockhuizerweg 16B