Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ingrid

Echt ontzettend leuk en lekker! Heel erg aardig personeel. Kortom, een heerlijke avond gehad!

Alles

Niets

Tkramer

Afgelopen zondag hebben we een ontzettend leuke kookworkshop streekgerechten gehad. De kwaliteit van de producten was geweldig. Leuke recepten en de chefkok had alles in de gaten . De kleinkinderen... Afgelopen zondag hebben we een ontzettend leuke kookworkshop streekgerechten gehad. De kwaliteit van de producten was geweldig. Leuke recepten en de chefkok had alles in de gaten . De kleinkinderen hebben het ook enorm naar hun zin gehad. Het diner daarna was een restaurant waardig. Wil je een leuke activiteit dan raad ik je de kookworkshop zeker aan.

Kwaliteit, goede recepten en ruimte voor creativiteit.

Zou het niet weten

Jaap Bergman

We hebben als collega's genoten van de tapas workshop. Samen koken en eten is heel leuk. Jurgen dank voor de enthousiaste begeleiding.

Fijne ontvangst en leuke gerechten.

Niet het was prima!

Theo Meijerink

Op 05-11-2022, onder de bezielde leiding van Jurgen, met onze (klein) kinderen een heerlijke tappas avond gehad. Het motto “koken met liefde” kan niet beter tot uitvoering worden gebracht. We hebben... Op 05-11-2022, onder de bezielde leiding van Jurgen, met onze (klein) kinderen een heerlijke tappas avond gehad. Het motto “koken met liefde” kan niet beter tot uitvoering worden gebracht. We hebben er met ons gezin van genoten. Het is een aanrader en zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

De wijze waarop Jurgen een ieder begeleide en zijn passie, koken, weet over te brengen.

Geen. Iets wat goed is moet je niet veranderen

Shirah Hollmann

Afgelopen vrijdagavond fijne avond gehad bij Jurgen. Warme ontvangst, goede tips en trucs in de keuken. De avond werd afgesloten met een gezellig, heerlijk tapasdiner, vergezeld van goede wijn.... Afgelopen vrijdagavond fijne avond gehad bij Jurgen. Warme ontvangst, goede tips en trucs in de keuken. De avond werd afgesloten met een gezellig, heerlijk tapasdiner, vergezeld van goede wijn. Uitstekend verzorgd en steeds aandacht voor mensen met "speciale" eetwensen. Top!!

Gastvrij, persoonlijke aandacht.

Ga vooral zo door!

Fam . Wijte

Hadden er een tapas kookworkshop , een heel leuke ervaring .
Alles was top geregeld en een prima begeleiding , hebben het ook erg gezellig gehad. Een aanrader

Alles stond bij aankomst al klaar en hadden een uitstekende begeleiding

ga vooral door op deze weg

Gisteren teamuitje gehad in Het Kookstation. Heel gezellig om samen en voor elkaar te koken.
Na een aperitief eerst samen aan het werk en daarna gezellig genieten.

Alles stond klaar en korte startuitleg.
Kok kwam steeds langs om tips en advies te geven. Bood hulp waar nodig.
Liet initiatief ook bij de gasten.
Leuke ambiance, veel van het...
Alles stond klaar en korte startuitleg.
Kok kwam steeds langs om tips en advies te geven. Bood hulp waar nodig.
Liet initiatief ook bij de gasten.
Leuke ambiance, veel van het oude station is bewaard.
Met mensen met een dieet/allergie werd rekening gehouden, zover dit mogelijk was.

Zelf geen ervaring gehad met offerte e.d. kan daar dus ook niets over vertellen.
Het was leuk geweest als we de recepten meteen mee naar huis hadden gekregen met een evt. fotootje van hoe het ooit is gemaakt.

Eveline Klip

Gisteren, 30 maart 2019, hebben we echt een super gezellig feest gehad in het Kookstation. Het eten was heerlijk en de sfeer was super. Iedereen heeft genoten en we krijgen vandaag nog van heel veel... Gisteren, 30 maart 2019, hebben we echt een super gezellig feest gehad in het Kookstation. Het eten was heerlijk en de sfeer was super. Iedereen heeft genoten en we krijgen vandaag nog van heel veel gasten complimenten. Een heerlijk ongedwongen gezellig samenzijn tijdens het koken met elkaar en vervolgens heel gezellig opgediend door de gasten zelf.
Echt een heel leuk concept, echt een aanrader. Wij waren met 34 mensen en alles verliep heerlijk relaxed.

De kok was heel deskundig en straalde energie en rust uit. Het gehele team werkte goed samen met elkaar.
Met ellkaar is er een heerlijke maaltijd bereid, waar iedereen terecht trots op was.

Tijdens de 2 maal dat we de wensen hebben voorbesproken moesten we voor de deur wachten op de vertegenwoordiger van het bedrijf. Er zijn aantekeningen gemaakt, maar niet alles is zo uitgevoerd.... Tijdens de 2 maal dat we de wensen hebben voorbesproken moesten we voor de deur wachten op de vertegenwoordiger van het bedrijf. Er zijn aantekeningen gemaakt, maar niet alles is zo uitgevoerd. Geen probleem, maar wel jammer dat hierover geen overleg was vooraf.

Meubelmakers

Onlangs een gezellig uitje gehad met het personeel bij Het Kookstation! We hebben mooie en lekkere gerechten gemaakt o.l.v. een goede meesterkok! Enorm leuke locatie, zo dicht bij het treinstation!... Onlangs een gezellig uitje gehad met het personeel bij Het Kookstation! We hebben mooie en lekkere gerechten gemaakt o.l.v. een goede meesterkok! Enorm leuke locatie, zo dicht bij het treinstation! Alle deelnemers waren erg enthousiast!

Gastvrijheid, prima begeleiding en veel gezelligheid!

Yvonne Meijers

Ik was door pech met de auto gestrand in Bodegraven. Had het verschrikkelijk koud en een heftig gesprek achter de rug met mijn longarts in Den Haag. Met mijn taaislijmziekte moet ik vanuit... Ik was door pech met de auto gestrand in Bodegraven. Had het verschrikkelijk koud en een heftig gesprek achter de rug met mijn longarts in Den Haag. Met mijn taaislijmziekte moet ik vanuit Amersfoort altijd daarheen. Ik heb veel longbloedingen de afgelopen maanden. Boodschap van de arts; transplanteren is de enige optie. Afijn, ik zag de trein net naar Utrecht vertrekken en was doodmoe en koud. Dacht lig wel even het toilet te mogen gebruiken bij het kookstation. Nou, nog net! Ik vertelde heel kort van mijn dag en vroeg of ik met koffie misschien op verhaal mocht komen, in een aparte ruimte. Absoluut niet! Ik werd weer de kou en de regen ingestuurd. Ik ben behoorlijk overstuur naar buiten gegaan. Nog nooit zo bot geweigerd, Ik kon het niet geloven. Nu 2 weken later schrijf ik dit en ik word er weer helemaal verdrietig van .Wat een verschrikkelijk bedrijf. Je sociaal voor doen etc ....geen ruimte voor wat menselijkheid...wat een k.bedrijf! Ga vooral door met je leuke gezellige workshops! Teambuilding....niet te geloven. Misschien zelf met het team eens op cursus? Hoe eenvoudig kan het zijn; iemand een kop koffie geven en even laten bijkomen! Dit wilde ik kwijt. Al ben je 100x geen gewoon restaurant!

Zijn er niet

Ja zie boven!