Vera Dalm

Theory U werd goed uitgelegd, er werd helaas weinig verbinding gelegd met organisatieontwikkeling.

Sebastiaan

Een prachtige 3-daagse reis door het U- process gevolgd, dat naast een goed begrip van het process ook diepe inzichten heeft gegeven zowel in de ingebrachte business case als ook mijzelf.

Achmea

De training in combinatie met Jos en de groep heb ik als bijzonder en waardevol ervaren. De vele praktische werkvormen in combinatie met de ondertiteling en het direct toepassen op de ander hebben... De training in combinatie met Jos en de groep heb ik als bijzonder en waardevol ervaren. De vele praktische werkvormen in combinatie met de ondertiteling en het direct toepassen op de ander hebben gezorgd voor een flinke sprong in mijn coachingsvaardigheden. Doordat anderen op mij hebben geoefend ben ik ook als mens weer een stuk wijzer geworden, heel veel dank!

Henk Schotpoort

Inhoudelijk sterk, effectieve werkvormen, afwisselend programma, goede accommodatie.

NICE (Noordelijk Innovatielab Circulaire Economie

Ik vond het een hele waardevolle driedaagse. het ervaren van de werkvormen is iets wat me diep geraakt heeft en waar ik echt veel profijt van ga hebben als persoon en in mijn werk.

Caroline Smolders

Een hele positieve ervaring op alle vlakken!

Carmel College Salland

Een waardevolle training met nieuwe inzichten en vele leuke en mooie ontmoetingen met anderen

Remy van Gelder

Heel fijne training met veel mooie werkvormen, verdiepende ervaring en fijne begeleiding.

Edith van Dijk

Super, een waardige training die er echt toe doet met veel inzichten die ik hiervoor niet eerder had gezien, gevoeld ervaren.

RIBW K/AM

Het was een verwarrende, zeer zinvolle training