Contact
Kwaliteit geleverde werk

Marianne

Vandaag voor het eerst de glazenwasser bij huis gehad. Lesley stelde zich met vrolijkheid voor, was samen met Tim (stagiere) leuke jongeman. Samen met de heren het plan besproken, en daarna het... Vandaag voor het eerst de glazenwasser bij huis gehad. Lesley stelde zich met vrolijkheid voor, was samen met Tim (stagiere) leuke jongeman. Samen met de heren het plan besproken, en daarna het schone werk mogen beoordelen. Mijn ramen zien er weer "super" uit, zelfs het houtwerk is meegenomen. Rondom het gehele huis plus, moeilijk bereikbare ramen. Er werd keurig en vlot gewerkt en bovendien, erg prettig in de omgang. Ben er erg blij mee. Thnxs heren 👍😁

Geen verbeterpunten

Meijer

Vandaag voor het eerst een glazenwasser laten komen. Lesley stond voor de deur en stelde zich netjes voor, het was meteen erg gezellig hij is niet alleen glazenwasser maar ook fitcoach, Lesley heeft... Vandaag voor het eerst een glazenwasser laten komen. Lesley stond voor de deur en stelde zich netjes voor, het was meteen erg gezellig hij is niet alleen glazenwasser maar ook fitcoach, Lesley heeft super goed werk geleverd en wij zijn zeer tevreden! Tot de volgende keer!
En met een aantal tips ga ik zeker aan het werk 😉

Geen verbeterpunten of tips

Bettie Beemer

Is voor ons voor het eerst dat we via online glazenwasser een afspraak hebben gemaakt.
Lesly (de ramenlapper) was mooi op tijd zoals afgesproken.
Prettig dat hij zich even netjes...
Lesly (de ramenlapper) was mooi op tijd zoals afgesproken.
Prettig dat hij zich even netjes voorstelde...kan ik erg waarderen.
Heel blij mij het resultaat!!

De website werkte niet erg mee maar Haverkamp heeft het uiteindelijk persoonlijk opgepakt en heel goed opgelost!

Nee hoor alles ziet er weer prima uit

Piédad lopez

Super goed de ramen gewassen hier aan de javastraat door lesly en bennie 👏🏼👏🏼

Niks

Van den Berg

Lesley, wat een topper is dat toch! Er ging even iets mis in de planning, maar toch stond Lesley er toen we hem het hardst nodig hadden i.v.m. verkoop woning. Wat heeft ie weer fantastisch werk... Lesley, wat een topper is dat toch! Er ging even iets mis in de planning, maar toch stond Lesley er toen we hem het hardst nodig hadden i.v.m. verkoop woning. Wat heeft ie weer fantastisch werk geleverd en altijd even een leuk praatje. Of we zo'n glazenwasser ook gaan vinden in onze nieuwe woonplaats............

Barkel

Vandaag is Lesley bij ons geweest om de ramen te lappen. een gezellige man die uitstekend werk verricht!! Snel en adequaat!
Zeer tevreden!

Super snel, super schoon en super vriendelijk! Lesley bedankt!

Duidelijker doorgeven aan de glazenwasser wat er is besteld én betaald. Maar na opheldering heeft Lesley alles perfect afgeleverd! Super tevreden!!

Vandaag is Lesley weer langs geweest voor het wassen van de ramen. Zoals gewoonlijk weer perfect werk afgeleverd en altijd even dat extraatje doen. Echt perfect en het is ook nog eens gezellig.

Zou misschien handig zijn als je een mailtje ontvangt over het tijdstip dat ze komen. Dit kan nog wel eens variëren of afwijken van de geplande afspraak, dan is het handig dit te weten. Heb nu zelf... Zou misschien handig zijn als je een mailtje ontvangt over het tijdstip dat ze komen. Dit kan nog wel eens variëren of afwijken van de geplande afspraak, dan is het handig dit te weten. Heb nu zelf gebeld.

Jacqueline

Lesley is een vriendelijk vlot persoon die keurig werk heeft geleverd en zijn afspraken op tijd nakomt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, mooi compliment!