Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Shirley Vervloet-van Tol

Aanbouw huiskamer gedaan. Van offerte tot daadwerkelijke uitbouw prima geïnformeerd. Duidelijke offerte.
Offerte doorgenomen. Advies t.a.v. Onze plannen en eventuele andere optie besproken. En tijdens bouw goed geïnformeerd en ook tussentijds contact gehad. Harde werkers en alles steeds netjes opgeruimd aan einde van de dag. Wij zijn erg blij met de extra ruimte die in een korte tijd door HABROBOUW gerealiseerd is.

Overleg, goed bereikbaar.

Aangepaste planning aan klant sturen, overigens waren de timmermannen goed op de hoogte en informeerde ons elke dag.

Michel de Bie

HABRO heeft bij ons een geweldige aanbouw verzorgt van a tot z .wij hebben nauwelijks hinder ondervonden van de werkzaamheden die zij met vakmanschap en kunde hebben uitgevoerd .Ik zou dan ook... HABRO heeft bij ons een geweldige aanbouw verzorgt van a tot z .wij hebben nauwelijks hinder ondervonden van de werkzaamheden die zij met vakmanschap en kunde hebben uitgevoerd .Ik zou dan ook iedereen aanraden om met grote of wat kleinere projecten met HABRO in zee te gaan .Jan ,WIlfred, en alle bouwvakkers super bedankt voor het mooie resultaat

komen netjes hun afspraken na .zijn altijd op tijd .denken met je mee en kleine foutjes worden gelijk aangepakt en naar tevredenheid opgelost

Remco Sloof

Een hele prettige ervaring, voor in de toekomst weet ik hun te vinden, dus zeker aan te raden

Communicatie, afwerk niveau.

Niet echt....enige wat geinig zou zijn is dat je de verbouwingsplannen digitaal kan volgen.

Robin Moerland

Super fijne behandeling en goede zorg voor het maken en plaatsen van de uitbouw . Afspraken en communicatie verlopen goed en heel netjes . Fijne en kundige vaklui en kan alleen maar zeggen alles top... Super fijne behandeling en goede zorg voor het maken en plaatsen van de uitbouw . Afspraken en communicatie verlopen goed en heel netjes . Fijne en kundige vaklui en kan alleen maar zeggen alles top geregeld . Kan iedereen Habrobouw aanraden .
Grt Robin .

Communicatie en afspraken na komen .

Huub en Lucy van Eijk

Habrobouw heeft voor ons een aanbouw gerealiseerd. Deze is geplaatst aan onze dijkwoning die enigszins getordeerd staat. De uitdagingen die dat met zich meebrengt zijn perfect opgelost. Wij zijn... Habrobouw heeft voor ons een aanbouw gerealiseerd. Deze is geplaatst aan onze dijkwoning die enigszins getordeerd staat. De uitdagingen die dat met zich meebrengt zijn perfect opgelost. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.
Wat Habrobouw bijzonder maakt is de enorm goede collegiale samenwerking, ook met de onderaannemers. Alle mensen die bij ons zijn geweest zijn vriendelijke, rustige, harde werkers en allemaal uitstekende vakmensen. De planning is zeer strak, maar wordt precies nagekomen, ook als men daarvoor in de stortregen moet doorgaan.
Dank daarom aan de graver, de heier, degene die het zand ophaalde of voor de container zorgde, de kraanmachinist en degene die het beton bracht, de loodgieter en de elektricien, de dakdekker, gatenboorder, tegelzetter en de stukadoor. Dank aan het hele team van Habrobouw en speciaal aan Johan, Daan, Wilfred en Jan. Wij gaan genieten van onze 'tuinkamer'!

De offerte was dermate goed dichtgetimmerd dat er geen enkele financiële tegenvaller is geweest.
In een lastige Corona tijd hebben wij geen zorgen gehad gedurende de volledige looptijd van de werkzaamheden.
Vanaf het maken van de plannen tot en met de eindafrekening zijn wij uitstekend geholpen!

Vooral doorgaan zoals jullie nu bezig zijn.

Wij hebben onze uitbouw door dit bedrijf laten plaatsen en zijn daar zeer tevreden over. De werkzaamheden worden zeer goed en netjes uitgevoerd en geheel volgens planning. Zeker een aanrader.... Wij hebben onze uitbouw door dit bedrijf laten plaatsen en zijn daar zeer tevreden over. De werkzaamheden worden zeer goed en netjes uitgevoerd en geheel volgens planning. Zeker een aanrader. Bedankt Jan, Wilfred, Joost en Jesse voor de goede zorgen.

Goede planning
Gekwalificeerd en vriendelijk personeel.

Bastiaan

Habrobouw heeft bij ons een uitbouw geplaatst, deze is erg bevallen. de Timmermannen die aan het werk waren deden dit met grote precisie en je kan zien dat ze veel ervaring hebben. Ze zijn erg... Habrobouw heeft bij ons een uitbouw geplaatst, deze is erg bevallen. de Timmermannen die aan het werk waren deden dit met grote precisie en je kan zien dat ze veel ervaring hebben. Ze zijn erg vriendelijk en flexibel.

Na advies een Keralith buitenkant gekozen en dit bevalt erg goed!!!

Flexibel, goed geprijsd, vakmannen

Tot op heden nog geen problemen gehad.

E.M. Kapteyn

Na diverse aannemers gesproken te hebben was dit de eerste aannemer die in het offerte traject echt met je meedacht waarna er direct een goed en marktconform voorstel is uitgebracht. Afgelopen... Na diverse aannemers gesproken te hebben was dit de eerste aannemer die in het offerte traject echt met je meedacht waarna er direct een goed en marktconform voorstel is uitgebracht. Afgelopen periode is er een mooie zij- en achteraanbouw gerealiseerd. Binnen tijd en budget door een fijn team van vakmensen.

- meedenken in offerte traject
- direct een marktconform voorstel
- vakmensen in uitvoering
- nette en schone bouw
- korte doorlooptijd
- goed & professioneel team van...
- meedenken in offerte traject
- direct een marktconform voorstel
- vakmensen in uitvoering
- nette en schone bouw
- korte doorlooptijd
- goed & professioneel team van onderaannmers

- afstemming met onderaannemers kan nog beter
- communicatie met klant kan in de uitvoering nog beter

Fam Versteeg

Voor onze aanbouw leverde HABRO een goed offertegesprek, een duidelijk voorstel, een heldere planning en een prima team in de uitvoering. Denkt mee met het ontwerp en werkt mee met aanpassingen.... Voor onze aanbouw leverde HABRO een goed offertegesprek, een duidelijk voorstel, een heldere planning en een prima team in de uitvoering. Denkt mee met het ontwerp en werkt mee met aanpassingen. Durft kwaliteit toe te zeggen en na te komen.

Kan buiten standaard oplossingen meedenken: verspringende gevel, XXL-raam, red cedar gevelbekleding etc.

Het 3D-ontwerp geeft een mooi eindbeeld. Voor details kan een set tekeningen meerwaarde geven.

Bruning

Van offerte tot oplevering met enthousiasme, communicatief en snel. Zeer professioneel, vakkundig, ontzorgen en denken mee. Vriendelijk en zeer deskundig personeel.

Professioneel, snel met enthousiasme voor het vak