HACO wonen en slapen

HACO wonen en slapen Ook benieuwd naar feedback over de webshop HACO wonen en slapen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company884
Uitstekend (10/10)
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HACO wonen en slapen met 8.2/10. Gebaseerd op 884 ervaringen.

L.A. Poelmans
L.A. Poelmans

eerste kennismaking met Haco in de winkel ( Alexandrium) - prettige verkoper - totaal niet opdringerig - handelde alles efficiënt en snel af. Omdat ik meerdere meubelstukken kocht werden de kosten voor montage niet doorberekend . Ik hoefde er niet om te vragen dit werd door de verkoper zelf aangegeven. 2e x via internet ( bijpassende) haltafel besteld - ging goed en snel. Kortom sterkte punten van HACO m.i.GOED en SNEL.

Neen

tijdens winkelen op t Alexandrium

Goed en snel.

Van dongen
Voldoende (6/10)
Van dongen

Goed telefonisch contact/advies gehad bij website bestelling van onze stoelen.

Betere communicatie onderling. Ik had aangegeven stoelen zelf op te halen in tilburg. Werd gebeld door eindhoven om ze daar op te halen.. ze hebben me de dag doorgegeven om ze in tilburg waren en daar schrokken ze in eerste instantie dat ik al kwam. Stoelen waren gelukkig wel al binnen.
Bij onze tafel had ik meer info verwacht toen onze termijn van 12 tot 14 weken levertijd al was verlopen. De gaten om de poten van de tafel vast te zetten zaten niet allemaal goed op de plek om de schroeven er in te draaien.

Internet

Score voor HACO wonen en slapen:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op onze tafel lang moeten wachten bij telefonisch contact konden jullie me niks vertellen. .

WR Reintke
WR Reintke

graag een appje of berichtje wanneer het product in het filiaal naar keuze is aangekomen en afgehaald kan worden

Ruim voldoende.

Prima (7/10)

Gratis bezorging in de winkel . Artikel in goede orde ontvangen.

Bezorgkosten aan huis voor een lamp zijn net zo duur als voor bijvoorbeeld een kledingkast.
Dit kan denk ik ook wel lager dan 45 euro?
Daarnaast kreeg ik een SMS dat de bestelling binnen was en ik moest bellen met de winkel. Op het moment dat ik belde naar de winkel duurde het nog even voordat het er was. Op dat moment kwam de bestelling pas uit het magazijn.

Bezorgservice kan beter.

Score voor HACO wonen en slapen:3.5/5

Prima.

Henk
Henk
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede producten en prima service zowel internet als aan de winkel in hazerswoude.

Christel
Christel

Netjes kwa levertijd belletje van tevoren .

Niet alle schroeven zaten erbij het zakje was open en de doos beschadigd

Website

Score voor HACO wonen en slapen:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd goed geholpen aan de telefoon.

Goed (8/10)

Klantvriendelijk en niet opdringerig.
Je kan gewoon rustig rondlopen in de winkel zonder dat er meteen een verkoper in je nek staat te hijgen.

De informatie bij de schuif/zweef deur kasten vind ik niet overal even duidelijk.
Er wordt gesproken over een configuratie, maar dit is alleen in de winkel mogelijk. Zou prettig zijn als dit ook via de website kan.

Hoe heeft u ons gevonden?

We waren specifiek opzoek naar een bepaald soort dressoir en via internet kwamen bij Haco uit de we al kende van de woonboulevard. We waren er al vaak langs gelopen, maar nog nooit binnen geweest.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn bij de haco in den bosch geweest en zijn daar prima en klantvriendelijk geholpen..
later online nog een aankoop gedaan en deze een aantal dagen later met onze andere bestelde spullen opgehaald. allemaal prima geregeld.

kali
kali

Makkelijk online bestellen en in de winkel ophalen

niet van toepassing

via familie

Goed.

Via een kennis.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel erg goed. goede service en vriendelijke mensen.

silvana
silvana

Hoe heeft u ons gevonden?

we zochten via google een bedombouw, jullie kwamen daardoor in beeld

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De nodige dingen hier al gekocht, en alles prima.

Bedrijfsinformatie

Een ruime keuze meubelen direct uit voorraad te leveren. Of u nu op zoek bent naar een bankstel, relaxfauteuil, Boxspring, ledikant of een kantoormeubel: Wonen en slapen dat doe je gemakkelijk en voordelig bij Haco wonen & slapen!

Bij de ons staat besparen voorop! Zo bieden wij meubelen aan tegen zeer scherpe prijzen, die soms ver onder de prijzen van concurrerende bedrijven zitten. Dit is mogelijk door groot in te kopen en op te slaan in eigen magazijn. Zo kunnen wij groot en direct inkopen
Adres
Leehove 70