Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

f haveman

Goed en vriendelijk

bellen netjes als mijn bestelling er is

cckostermeijer@outlook.com Koster Meijer

Heel fijn bedrijf ,goed contact aan telefoon , super service

Keurig thuis gebracht , dag van te voren nog herinnering

Niets

Hanny Koroh

SUPER TEVREDEN

GROOT assortiment en hele redelijke prijzen.

N.V.T.

Stichting Kitty-Cat

Er goed bedrijf, alles verloopt perfect. De medewerkers denken met je mee en de bezorgers van de 5 weken route zetten het zelf in de kast in de garage waarvan ze een sleutel hebben. Echt heel fijn... Er goed bedrijf, alles verloopt perfect. De medewerkers denken met je mee en de bezorgers van de 5 weken route zetten het zelf in de kast in de garage waarvan ze een sleutel hebben. Echt heel fijn allemaal.

Liefde voor het vak, denken mee helpen je verder vooruit en houden zich aan afspraken.

Zo door gaan niet veranderen door drukte.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol, en wij zullen zeker niets aanpassen wat onze service veranderd.

F.M.

Mooie winkel met ruim assortiment. Goed advies. Bestellen via internet en ophalen. Heel. fijn!

prijs/kwaliteit en klantvriendelijkheid

Thijs

Zeer ontevreden

Contact opnemen nav klacht

Beste Thijs,
Beste Thijs,
Vervelend te horen dat je niet tevreden bent over onze service, wanneer de klacht/ probleem gemeld word bij onze klantenservice moet u altijd binnen 1 werkdag een reactie ontvangen, wanneer dit niet zo is kan het zijn dat de mail niet is aangekomen of bijvoorbeeld als spam bij ons binnenkomt,

T. Veldhuis

Zeer slecht, te laat geleverd waardoor vries is ontdooid, geen reactie op klacht.

Leveren op beloofde dag. Reageren op klacht.

Beste Heer/mevrouw
Beste Heer/mevrouw
Betreft de levering kan ik deze helaas niet nagaan omdat er in de review geen order nummer is meegekomen, wanneer u deze en/of uw gegevens doorgeeft aan onze klantenservice op info@gropet,com kijken wij deze order alsnog na

Mark de Graaf

Resultaat- en oplossingsgericht

Snel en resultaat getivht

Makkelijker keuzemenu om uit het assortiment te kiezen (bijv met gebruikmaking van filters)

Beste heer de Graaf
hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol
Beste heer de Graaf
hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol
in elke artikel groep zit een filter waarop kan worden gefiltert op b.v. merk, gewicht ,prijs etc.
wanneer u problemen heeft met een bepaalde pagina horen wij het graag zodat wij deze gericht kunnen oplossen

Carla de Groot

Fijne voordelige webshop. Groot verpakkingen voor een schappelijke prijs en altijd netjes op tijd geleverd volgens afspraak

Gratis levering op zelf gekozen dag van levering

Kees Stinis

Snel en goed