Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Nowa Van Dortmont

Makkelijke website

Duidelijker aangeven dat bij zware pakketten de prijs verhoogd wordt. Bij eerste prijs niet zichtbaar en bij afrekenen ineens een toeslag ivm ‘zware’ verpakking. Beetje onzin

S Morreau

Zeer goed

Snel leverbaar en goede contacten

Bevestiging dat bestelling binnen is mag ook per mail

Yvonne Hooghwinkel

Dennis Leenman

Denkt mee in oplossingen en fijne bezorgdienst.

Eigen bezorgdienst die een stap extra zet

Bezorgtijd via bericht sturen met mogelijkheid om terug te bellen als het niet uitkomt ipv iedereen bellen. Wel heel klantvriendelijk maar zonde van jullie tijd lijkt me.

Nico Oosterhuis

Goed en betrouwbaar en een goede service

Nakomen afspraken

Mevrouw Greetje van Zonneveld-Westerling

Gewoon top

goede foto's van t product en de tekst geeft aan wat er verkocht wordt

gewoon zo door gaan

Ton Wouters

Gewoon goed

Diana Verdonk

Super goed, fijne persoonlijke benadering. Fijn vaste bezorger.

Duidelijke website

Constanze Schiedon

Regelen alles direkt

Geen ..zo door blijven gaan

J.W. Mostert

Goedemorgen, als je wilt bestellen geeft het regelmatig een verkeerd huisnummer aan. Huisnummer 55 ipv huisnummer 5. Je krijgt dat ook nadien niet in orde. Dit blijft staan en je moet dan op een... Goedemorgen, als je wilt bestellen geeft het regelmatig een verkeerd huisnummer aan. Huisnummer 55 ipv huisnummer 5. Je krijgt dat ook nadien niet in orde. Dit blijft staan en je moet dan op een ander toestel/computer inloggen om te bestellen. Dit best frusterend. Ten tweede betaal je extra om het in een bepaald tijdvak te laten bezorgen. Dit is met deze bestelling niet gebeurt en werd in de loop van de volgende dag geleverd.

nvt

nvt

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol, helaas is er een bug i de pagina waarin de gegevens worden ingevuld hieraan word gewerkt, wij checken in elk geval de order hierop en... Hartelijk dank voor uw reactie, deze is voor ons zeer waardevol, helaas is er een bug i de pagina waarin de gegevens worden ingevuld hieraan word gewerkt, wij checken in elk geval de order hierop en passen waar nodig de gegevens aan , wanneer een order niet volgens afspraak geleverd word i b.v. een avond levering raad ik u aan dit direct te melden bij onze klantenservice zij kunnen dit dan direct oppakken en waar nodig de koste corrigeren